• Dans stories.
    Das best zonde want die kunnen heel leuk zijn. Dus voor de liefhebbers ben ik er een aan het maken. Ik hoop dat het aanslaat.
    dit is een voorstukje

    Elizabeth is een supergoede balletdanseres. Haar ouders zijn toen zij 5 jaar oud was omgekomen bij een auto ongeluk. Sindsdien is zij opgevoed door een oude vrouw die vroeger ook danseres was. Elizabeths droom was altijd al dansen op een academie. Haar voogd heeft haar leren dansen. Maar ze kan ook heel erg goed andere stylen. Als ze op het randje wordt afgewezen op de balletacademie en haar voogd overlijd staat ze alleen...


    klik!


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik zou dan een verhaal over dirty dancing doen (krul) Keigeil.
    Oh sorry x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    Ik zou dan een verhaal over dirty dancing doen (krul) Keigeil.
    Oh sorry x'D


    ja das mijn lievelingfilm alleen dan ben ik bang dat hij teveel op de film zou gaan lijken


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Lavender schreef:
    (...)

    ja das mijn lievelingfilm alleen dan ben ik bang dat hij teveel op de film zou gaan lijken

    Jammer, ik zou dat wel keigaaf vinden :X
    En dan dat er zo'n romance ontstaat tussen 2 danspartners door het intieme dansen
    en omg :9~

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 14:13 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Jammer, ik zou dat wel keigaaf vinden :X
    En dan dat er zo'n romance ontstaat tussen 2 danspartners door het intieme dansen
    en omg :9~


    ik ga niet teveel verklappen maar da gaat ook nog wel komen. Elizabeth kent meer stylen dan alleen ballet dus daar gaan echt heel intieme dansen komen hoor.
    x


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."