Bella-20Afellay-&ik zijn wanhopig haha. We zitten op twitter de hele tijd allerlei voetballers te twitteren maar ze negeren ons gewoon, tfoe. Gewoon met alles @Gvanderwiel/@ELJER0ELIA/@Cristiano/etc en dan een heel verhaal erachter hahaha. Maar ze zijn te gierig om ff wat terug te sturen naar een grote fan tfoe.
Oke, wie is ook wanhopig/is wel eens terug getweet door een celeb?
Gaskarth schreef:
Ik tweet af en toe ook iets naar een celeb, maar krijg niks terug ): maar een keer had een band gelukkige verjaardag tegen me gezegd, vond ik super
ahaha awesome . dat ga ik eens tweeten naar een celeb. 'It's my B-day, don't I get a happy Birthday?'
Misschien als je in hoofdletters zet: Als je me nu niet terug antwoord kom ik persoonlijk naar je toe en hak ik je voetbalbeen eraf met een mes.
Haha, nee, geen goed idee.
Hahah stelletje dozen. Gewoon volblijven houden dan lukt het misschien wel óf je krijgt een twitter verbod, haha.
Bij mij replyen ze af en toe wel eens, heel soms. Laatst stuurde Ceciley van Youtube iets terug -maar die kennen jullie vast niet- en toen was ik helemaal blij want ze deed ook een hartje [/geenleven]
Ik. Niet. Haha :'D Ik hoef Nando, Cesc en Robin niet te twitten. Ik heb hun nummer al, muaha. En ze zingen nu alle drie onder mijn raam met een roos in hun mond met een gitaar.
“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus
Fijn om te weten dat ik zo wanhopig ben. Stomme VDWIEL. En Elia. Ik droomde dat ik hem ging overreden met mijn fiets en dat ie dan van z'n motor viel en niet meer kon voetballen. Laat Sam dat niet horen
Conflate schreef: Misschien als je in hoofdletters zet: Als je me nu niet terug antwoord kom ik persoonlijk naar je toe en hak ik je voetbalbeen eraf met een mes.
Haha, nee, geen goed idee.
haha ik zei al een keer 'als je me niet terug tweet dan kom ik je stalken en spam ik je dood' maar dan in hoofdletters en het hielp niet
20Afellay schreef:
Fijn om te weten dat ik zo wanhopig ben. Stomme VDWIEL. En Elia. Ik droomde dat ik hem ging overreden met mijn fiets en dat ie dan van z'n motor viel en niet meer kon voetballen. Laat Sam dat niet horen
haha. Hun zijn echt balhaar, teveel moeite om ff '@YeahFerb hoi' te zeggen