• Nadat we gisteren terugkwamen van die kroeg kermis ding kwamen we nog langs zo'n patattent, en aangezien die jongens honger hadden moest er per se eten gehaald worden.
    Dus hun gingen eten halen, en wij bleven op een afstandje staan, want het was vet druk en daar hadden we geen zin meer in.
    Dus wij daar een beetje praten en lachen. Maar ik had het vet koud, want mijn shirt was zeiknat omdat ik onder het bier zat -ja bij ons op de kermis drinken & GOOIEN ze met bier, heel fijn-
    Komt er ineens zo'n dude aanlopen die me helemaal ging knuffelen en opwarmen en een arm om me heen slaan, blabla. Ik kende hem helemaal niet en ik vond hem eng ._. En mijn crush stond ook zo te kijken van: 'Wtf?'
    En ik kon ook niet weglopen want hij hing helemaal om me heen.
    Dus ik fluister zo in een vriendin's oor: 'Hee, loods me hier is even weg.'
    Volgens mij hoorde hij dat al gelijk, maargoed. Komt die vriendin aanlopen, duwt die gast weg, trekt aan me arm en vervolgens lopen we samen weg.
    Serieus, je had die dude zijn hoofd moeten zien, ik ging helemaal stuk. Echt hoe zij mij wegtrok. Héééél subtiel -not-

    Haat aan mensen die je lastig vallen, haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha, die kerel was vast dronken :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Whaha ik had hem allang een mep in zijn gezicht gegeven ;$


    La credenza è una medicina contro il timore

    Crossroads schreef:
    Whaha ik had hem allang een mep in zijn gezicht gegeven ;$

    Ik durf dat echt niet, haha :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heb ik ook gehad. De hele avond door werd ik al gevolgd door een franse turk ofzo. Ik verstond hem niet en ik negeerde hem ook liever, maar uiteindelijk werd hij zo erg, dat mijn vriendinnen en ik maar ergens anders heen gingen, dus toen we op straat liepen nam hij me opeens vast en hij probeerde me te kussen - ik draaide gelukkig mijn hoofd weg, waardoor het maar op m'n wang kwam. Ik sloeg om me heen, maar het hielp niet veel.
    Na enkele seconden hadden mijn vriendinnen het gelukkig door dat ik niet meer bij hen liep en kwamen ze me redden.
    Er stond politie maar die keken niet eens op en kwamen me niet eens redden.

    Ik vond het maar eng. En nu heb ik schrik van franse turken.

    Whaha :'D


    Pop ate my heart.

    Wooooow.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Nouu gisteren Ben ik naar genste feeste geweest en daar waren ze ook bezig bij de kermis enzoo.xo


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse