• Akkerdjie toch. Ging ik vandaag naar de Fnac en liep ik zo naar buiten, komt zo'n dude van Proximus voor onze neus staan en vroeg hij hoe oud we waren. Mijn zus is al 18, dus zei ze 18. Nu dacht die aap dat van mij ook en toen moesten we van die krasdingies gaan krassen. Hadden we niks en toen vroeg hij of we bij Proximus waren en wou hij ons zo'n MTV ding aansmeren. En OH MY GOD. Die gast stopte niet met praten. Ik wou echt weg ofzo, maar ik vond het nogal onbeleefd om weetikveel ja. Dus ik luisteren naar zijn vertellement en die gast had zo'n naamplaatje, stond er Kevin Kiekens op. Ik kon niet meer. En die gast langs hem, had telkens wat staan schrijven en die recht zich ineens en toen ik z'n face zag, kon ik echt niet meer. Wat een muil had die jongen. En toen begon het serieus op mijn systeem te werken en zei ik zo dat ik er over zou gaan nadenken, niet dus. Ik had echt zin om die jongen bij z'n das te pakken en 'm over de vloer te trekken. Val de jonge mensen toch niet eens zo lastig man. Ghehe, zo.

hahaha, die naam.
    mijn nonkel en tante zijn uit mekaar en mijn tante is samen met ene fred kiekens. ik noem hem sindsdien 'het ei' alhoewel ik niet weet hoe ik erop gekomen ben

Change, the only good thing in this world.