• Hallo lieve hertjes,

    Mijn zus doet mee aan de Mrs Globe verkiezingen en staat in de finale.
    Hier vind je een foto van mijn zus en haar profiel op de website.


    Nu is er een sms actie gestart voor de finalisten. Degene met de meest ontvangen smsjes krijgt automatisch een plek in de top 15. Dus je voelt hem al aankomen... zouden jullie als jullie het even kunnen missen álsjeblieft op mijn zus willen stemmen?

    Ik gun het haar verschrikkelijk, en ze is echt de ware miss van deze verkiezing! Ze is lief, intelligent, mooi, sterk en heel behulpzaam voor anderen. En exact de soort vrouw waar deze verkiezingen om draaien. (:

    Zoals je in de volgende quote van de website kunt lezen:

    Woman in their 22’s to 45’s. These are the women who are in the full bloom of their lives, most of them are professionals, wives, entrepreneurs and mothers filled with knowledge and spirituality ready to show the world what it means to be a real beautiful woman. They are no longer naïve but educated through lives experiences. They know how to carry themselves, how to help, how to let their natural beauty shine through. This is our opportunity to put the accomplishments of Dutch woman in the spotlight.


    Dus; Alsjeblieft stem op mijn zus!

    Stemmen doe je dmv SMS:

    SMS mrsglobe (SPATIE) naam Finalist naar 3553
    In dit geval dus: mrsglobe alice

    De kosten zijn 1,50 euro per bericht (geen abonnementsdienst).
    Indien je onder de 16 bent heb je toestemming van je ouders nodig.

    De finalist met de meeste stemmen gaat automatisch door naar de Top 15 tijdens de grote finale show van 26 september die plaats zal vinden in studio 21 te Hilversum.

    De Opbrengst voor deze SMS actie gaat naar de Kick Off voor de Stichting Women In Need en Mrs Globe Nederland die deze stichting steunt.

    Kaarten voor deze Finale show kunnen binnenkort gekocht worden via deze website.


    Vind meer informatie over de verkiezingen op http://www.mrs-globe.nl/ of http://mrsglobenederland.hyves.nl/



    Dank je, dank je, dank je vanuit de grond van mijn hart als jullie mijn zus willen helpen! (H)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Sorry maar ik heb mijn bg hard nodig.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    S0UNDTRACK schreef:
    Sorry maar ik heb mijn bg hard nodig.


    Geen probleem, als het niet kan begrijp ik dat. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    AK47 schreef:
    (...)

    Geen probleem, als het niet kan begrijp ik dat. (:


    toch succes, ik hoop dat ze wint (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sorry dat ik het zeg maar ik vind het er een beetje nep uit zien:X. Ik zou niet zo snel geloven dat dat jou zus zou zijn.Ik wil het niet rot over laten komen hoowr ik bedoel alles kan.maarja

    [ bericht aangepast op 23 juli 2010 - 19:09 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Seperate schreef:
    Sorry dat ik het zeg maar ik vind het er een beetje nep uit zien:X.


    Hoe bedoel je? Het is een professionele verkiezing, in meerdere landen al gehouden. :S


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Seperate schreef:
    Sorry dat ik het zeg maar ik vind het er een beetje nep uit zien:X. Ik zou niet zo snel geloven dat dat jou zus zou zijn.Ik wil het niet rot over laten komen hoowr ik bedoel alles kan.maarja




    Whahaha. Dat is dus écht mijn zus. Je kan het op onze hyves controleren. Mijn naam is Nancy Seton. Mijn zus is Alice seton. Waarom zou ze mijn zus niet kunnen zijn?

    [ bericht aangepast op 23 juli 2010 - 19:11 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik ga even met m'n moeders mobiel smsen aangezien ik abo heb en er anders extra voor moet betalen haha :Y)
    Komt voor elkaar! _O_


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    AK47 schreef:
    (...)



    Whahaha. Dat is dus écht mijn zus. Je kan het op onze hyves controleren. Mijn naam is Nancy Seton. Mijn zus is Alice seton. Waarom zou ze mijn zus niet kunnen zijn?


    Nja zo als ik al zij alles kan maar het was mijn eerste indruk van die foto.Maarja het was niet om rot over te laten komen hoor!


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Leto schreef:
    Ik ga even met m'n moeders mobiel smsen aangezien ik abo heb en er anders extra voor moet betalen haha :Y)
    Komt voor elkaar! _O_


    Super bedankt! I love you! En ook namens mijn zus bedankt, ik heb haar meteen gebeld om het te vertellen. (:
    Ze vind het heel lief. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Seperate schreef:
    (...)

    Nja zo als ik al zij alles kan maar het was mijn eerste indruk van die foto.Maarja het was niet om rot over te laten komen hoor!


    En hoezo zou dat dan niet mijn zus kunnen zijn? Ik snap dat je het niet zo bedoelt, maar het is best beledigend als je zo'n vooroordeel trekt zonder daar over na te denken. Maar check het hier zelf maar na:
    http://nancy-rotterdam.hyves.nl/
    http://aliceseton.hyves.nl/

    Ze staat ook als model op mijn portfolio. En je ziet het op haar profiel ook. En bij de verjaardags foto's staan we er zelfs samen op.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Graag gedaan! (flower) Mijn stem is binnen (:
    Ik hoop echt dat je zus gaat winnen!


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Leto schreef:
    Graag gedaan! (flower) Mijn stem is binnen (:
    Ik hoop echt dat je zus gaat winnen!


    Thank youuu! Ik hoop het zo, ze verdient het zo erg! En ze leeft er ook zo in mee. ;D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Seperate schreef:
    Sorry dat ik het zeg maar ik vind het er een beetje nep uit zien:X. Ik zou niet zo snel geloven dat dat jou zus zou zijn.Ik wil het niet rot over laten komen hoowr ik bedoel alles kan.maarja


    ze hebben dezelfde neus en wangen als je op de foto's kijkt :)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb geen btg en vind het zelf wat duur om te stemmen D:
    Maar ik hoop voor jouw/de familie/haarzelf dat ze wint! c: Veel succes!


    I live for the applause, you will die for it.

    AK47 schreef:
    (...)

    En hoezo zou dat dan niet mijn zus kunnen zijn? Ik snap dat je het niet zo bedoelt, maar het is best beledigend als je zo'n vooroordeel trekt zonder daar over na te denken. Maar check het hier zelf maar na:
    http://nancy-rotterdam.hyves.nl/
    http://aliceseton.hyves.nl/

    Ze staat ook als model op mijn portfolio. En je ziet het op haar profiel ook. En bij de verjaardags foto's staan we er zelfs samen op.


    De reden waarop ik het eerst niet geloofde is om dat er wel meer mensen hier op Q en andere sites zeggen dat die en die een van hun familie leden zijn,Maar nu ik die foto's gezien heb geloof ik je wel en zal ik proberen om op haar te stemmen.Mits ik btg heb,Nja sorry als het jou een aangevallen gevoel gaf maar ik ben nogal moeilijk te over tuigen.Nogmaals Sorry.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2010 - 19:32 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.