• Waarom ik daar uberhaupt liep weet ik niet, Waarom ik precies toen daar heen ging. ik was waarschijnlijk verdwaald, maar in de bossen uitkomen was zeker niet mijn plan.


    [naam] zwerfde op vijftien Januari alleen rond, na een avondje goed te hebben gedronken raakte ze de weg kwijt en verdwaalde alleen maar dieper in het bos. om drie uur midden in de nacht gaf ze de moed op en liet zich neer zakken tegen een boom. niet wetend wat er allemaal in het bos rond zou hangen


    La Rollen
    -Bf hoofdpersoon
    -Vrouwelijke Vampieren -3 ongeveer-
    -Mannelijke Vampieren -3 ongeveer-
    -Vrouwelijke weerwolven -2-
    -Mannelijke weerwolven -2-


    oh shoot me,
    ik moet er even iets bij zeggen
    de vampiers moeten er wel wat bleek uit zien
    en de weerwolven net zoals in twilight getint
    sorry maar dan kan je tenminsten verschil zien (krul)
    Le invullijstje
    Rol;
    Naam;
    Leeftijd;
    Foto;
    Karakter; -uitgebreid anders heb je 'm sowieso niet-
    Titel;
    Moet ik je melden;

    de beste

    [ bericht aangepast op 22 juli 2010 - 15:51 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol; vrouwelijke weerwolf
    Naam; Yoko Hamza
    Leeftijd; 17
    Foto; http://www.bollyone.com/wp-content/uploads/2009/07/juggan-kazim-5.jpg
    Karakter; -uitgebreid anders heb je 'm sowieso niet- Yoko is een zeer rustig iemand. Ze lijkt op het eerste zicht erg gevoelig, maar kan soms lelijke uitvallen doen naar mensen die ze haat. Het liefst van al rent ze door bossen omdat ze dan het gevoel heef dat ze echt vrij is. Ze heeft een hekel aan regels en mensen die zeggen wat ze moet doen. Als ze een doel heeft, gaat ze die ook volbrengen, ook als het problemen met zich meebrengt. Yoko heeft geen ouders meer, die zijn vermoord door een vampier toen ze 6 jaar was, ze wil er alles voor doen om de dader te vinden.
    Titel;
    Moet ik je melden;ja is goed.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Achternaam hoeft bij Vampierniet.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Le invullijstje
    Rol; vrouwelijke vampier
    Naam; Elizabeth bijnaam Liz.
    Leeftijd; 17
    Foto; http://www.meganhoff.nl/wp-content/uploads/2009/05/leighton-meester-400ds0905.jpg
    Karakter; -uitgebreid anders heb je 'm sowieso niet- is een aardige vampier gek genoeg. Houdt niet van mensen vermoorden en leeft dan ook liever op dierenbloed (als dat niet past in verhaal mag mensen ook hoor), ze kan heel snel boos worden en niemand mag aan haar familie of vrienden komen. Ze is normaal heel rustig. Ze is eigenwijs, nieuwschierig en staat open voor alternatieven. Ze is een heel normaal iemand met een grote zelfbeheersing. Ze is slim en heeft altijd wel een antwoord klaar. Ze is vaak hyper en melig en heeft een droge humor. ze staat altijd voor haar vrienden klaar
    gave ja vind ik nogal leuk om te doen. Kan de elementen naar haar hand zetten, kan in de toekomst kijken maar ziet ook wolven, ze heeft ook een schild, iedere aanvaller krijgt een schok.
    Titel;
    Moet ik je melden; jep

    is dit goed?

    [ bericht aangepast op 22 juli 2010 - 16:37 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Rol; Vrouwelijke vampier.(:
    Naam; Emma Drift.
    Leeftijd; 18.
    Foto; Tada!=D
    Karakter; Emma speelt graag de leider, ook al is ze dat niet. Ze is altijd haantje de voorste en erg speels. Ze is voor niets bang, wel voor één iemand, de hoogste baas. Ze heeft een schijthekel aan alle regels en verbreekt ze met plezier. Ook heeft ze een gruwelijke hekel aan weerwolven. Ze vindt het slappelingen die niets kunnen. Wel raakt Emma snel verliefd, en als ze verliefd is, maakt ze er ook snel actie van. Vindt haar nieuwe liefde haar niet leuk? Dan vermoord ze hen, met liefde.
    Titel; Geen idee, solly.D:
    Melden; Doe je vast wel via msn.=3

    [ bericht aangepast op 22 juli 2010 - 16:45 ]


    everything, in time

    Rol;Vrouwelijke wolf
    Naam;Jenna Jodelle Martens
    Leeftijd;16
    Foto;deze, of deze, of deze?
    Karakter; Jenna is vrolijk en niet snel op haar mondje gevallen. ze durft eerlijk te zeggen wat zij ervan vind en lacht heel wat af. Ze heeft erg goede vrienden waarmee ze dagelijks omgaat. Hoewel zij niet weten dat Jenna een wolf is.
    Titel; The trees
    Moet ik je melden;
    ja!

    [ bericht aangepast op 22 juli 2010 - 16:12 ]

    Rol; vrouwvampier.
    Naam; Daphne.
    Leeftijd; eeuwig 19, maar zit nog wel op school.
    Foto; hopsakee.
    Karakter; -uitgebreid anders heb je 'm sowieso niet-
    Daphne is een aparte vampier omdat ze een heel aparte gave heeft. Deze gave zorgt ervoor dat ze zichzelf er menselijk uit kan laten zien. Ze kan de kleur van haar ogen veranderen, en in de zon lopen zonder een glitterhuidje :) Omdat ze deze gave natuurlijk gebruikt als ze naar school gaat zien mensen haar niet snel als een freak en ze heeft dus veel menselijk contact. Daphne heeft best een kort lontje, is niet op haar mondje gevallen en is graag sarcastisch. Ze houdt wel van gezelligheid en ze reist graag. lievelingseten: mens, maar anders tijger. Ze is wel populair, maar vertrouwt niet snel mensen. maar als ze iemand vertrouwt is ze ook écht aan hen gehecht en ziet ze hen als grote dierbaren. hobby's: extreme sporten zoals bungeejumpen, abseilen en andere dingen aangezien ze toch niet dood kan.

    Titel; The human vampire.
    Moet ik je melden;
    Jaaa graag (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    alvast het verhaal

    xx

    [ bericht aangepast op 22 juli 2010 - 16:46 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol;bf hoofdpersoon
    Naam;Mia Moon
    Leeftijd;even oud als vriendin
    Foto;http://erikatt.deviantart.com/art/Behind-blue-eyes-100138514
    Karakter;Sjagerijnig is klein uitgebreid gezegt.laten we zeggen ze laat je de dood in jagen als je der wakkeer maakt s,morgens wat je ook doed doe dat juist niet alles mag behalve mij s,morgens veel ste vroeg wakkeer maken.Is eerder vane en school gestuurd omdat rusie had met een hele tutjes groep 24 uur per dag,naja als school zo laat open ging (gelukkig niet) Ze is goed hartig als je der vriendin ben ben je dat niet een waren nachtmerrie voor je dan.Houd heel erg van gezelscahp kan niet tegen alleen zijn
    Titel;The end ?ore just the begin
    Moet ik je melden;graag


    Never regret something that made you Smile