• Argh, man. Ik ben zo zenuwachtig ;o Ik hebben binnen een halfuurtje afgesproken met mijn beste vriend. De laatste tijd zijn we écht heel close, maar hij geeft me dehele tijd van die signalen dat hij me leuk zou vinden enzo. Ik dacht eerst ook dat ik hem leuk vond, maar ik wil geen vriendje. En ik wil al zeker mijn beste vriend niet kwijt. Gisteren waren we over jongens aan het praten, en ik zei dat'k geen vriendje wou. Even later zei hij dat hij plots heel down was. Ik vroeg wat er scheelde, maar hij zei dat hij het niet via sms wou uitleggen,maar face to face. Ik ga zo meteen naar zen huis, en goddamn, ik heb hier echt geen zin in hé. Ik ben strontemoeilijk in afwijzen en al zeker moest hij me kussen ofzo. Djeesz, ik mag er niet aan denken.

    Tips? ;x

    [ bericht aangepast op 22 juli 2010 - 14:45 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    Niet echt.. Ik vind dat zelf enorm moeilijk..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ehm lastige situatie. blijf rustig en zeg eerlijk wat je denk. dat duurt het langst. zometeen vat hij dingen verkeerd op en dan is het ook niet leuk


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Je moet het gewoon uitleggen, anders is het erg voor hem dat je liegt en ook erg voor jou omdat je anders samen bent met iemand waar je niets voor voelt. Moest hij iets bekennen, dan zou ik gewoon zeggen dat je op dit moment niet klaar bent voor een relatie, maar dat je hem echt niet kwijt wilt als beste vriend ...


    None but ourselves can free our minds.

    Dankjewel (flower)


    Life begins at the end of your comfort zone

    Uhmm, als hij zegt dat hij je leuk vindt ofzo kan je misschien uitleggen dat je hem niet kwijt wil en goede vriendin wilt blijven.
    Good Luck(flower)


    If you want perfection, buy a Barbie

    Gewoon eerlijk zijn tegen hem hij zal het wel begrijpen en hij zal ook nog eens blij zijn dat je eerlijk was


    Keep on smiling