• Een roze oogpotlood kopen? Ik ben de hele stad al doorgeweest maar heb nergens een roze oogpotlood gevonden...


    Music is the new sex

    Ik heb het zelfde probleem, maar dan met mascara.

    De Claires

    De Claires

    Die hebben wij niet


    Music is the new sex

    Oeh... dat weet ik :P
    een kwastje pakken en nat maken en dan over roze oogschaduw gaan. Het geeft hetzelfde effect(tip komt iut mijn agenda)

    Oeh... dat weet ik :P
    een kwastje pakken en nat maken en dan over roze oogschaduw gaan. Het geeft hetzelfde effect(tip komt iut mijn agenda)

    Dank je:D


    Music is the new sex

    euhmi have no idea,, bij ons(utrecht) heb je netjes dat si een aternative winkel daar verkopen ze gothich kleding en al dat soort dinden daar hebben ze het geloof ik wel mar k weet niet of er bij jullie zo'n winkel is ... miss dat ze dat daar hebben of op een site via internet


    http://dwergiie.blogspot.com/

    euhmi have no idea,, bij ons(utrecht) heb je netjes dat si een aternative winkel daar verkopen ze gothich kleding en al dat soort dinden daar hebben ze het geloof ik wel mar k weet niet of er bij jullie zo'n winkel is ... miss dat ze dat daar hebben of op een site via internet

    Wij hebben alleen de Ursula en daar hebben ze dat ook niet-_- Frustrerend gewoonxD


    Music is the new sex

    KRUIDVAT!!(cool)


    AAP

    KRUIDVAT!!(cool)

    Echt:O *slaat zichzelf op haar hoofd*


    Music is the new sex

    (...)
    Echt:O *slaat zichzelf op haar hoofd*


    Bij ons wel,
    daar hebben ze ook blauwe, groene, oranje en rode en nogveel meer oogpotlood. x'D _O_


    AAP

    (...)

    Bij ons wel,
    daar hebben ze ook blauwe, groene, oranje en rode en nogveel meer oogpotlood. x'D _O_

    Dan ga ik daar nog maar eens goed kijken;) Bedankt


    Music is the new sex

    Alsjoeblieft. (A)


    AAP

    KRUIDVAT!!(cool)


    Daar vind je veel


    Live life limitless.

    idd kruidvat
    van GOSH x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Daar vind je veel

    Maar niet allesxD


    Music is the new sex