• - Plat -

    Ik ben nu dus aan het werk... komt er net een klant binnen. Ik die man netjes groeten (bleek een slecht sprekende Tsjech te zijn ofzo...
    Zegt die man ineens. "I'm looking for a gender change, do you sell them?".... nou jongen, toen ging ik echt helemaal stuk. :'D
    Hij bedoelde uiteindelijk gewoon een verloop stukje om zijn apparatuur door te verbinden, waarbij de pluggen precies verkeerd om waren. Maar man oh man, zulke momenten zijn dan echt zo geweldig... :'D

    Nog meer mensen hier die van die vage momenten hebben meegemaakt op hun werk?

    - Kan er nog wel meer vertellen, maar deze heeft me echt geowned voor vandaag. :'D -


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Haha. Ik zou niet meer kunnen ophouden met lachen. :'DDD
    Uh, er ging een jongen eens in bloot bovenlijf voor me staan en hij zat daar echt zijn spieren te yonen. :Y)


    All was well.

    Hahaha! Nou gisteren kwam er zo een gekleurde jongen met zijn vriendin bij de kassa. Hij had een roos en daar moest ik aan ruiken en zegt 'ie "Moet je ruiken, zo ruikt mijn vrouwtje ook". Het was echt zo'n patsertje haha. Oh! Ik had ik nog een verstandelijk gehandicapte jongen aan de kassa en hij zei dat ik mooi haar had en vroeg of ik verliefd was :'D Hij was verliefd op Hilda. Enneh daarna zei hij nog tegen een man met weinig haar dat hij óók mooi haar had x) Zo schattig :9~

    Niet echt vaag, maargoed -gayhandje-

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 11:52 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kassiewijle schreef:
    Hahaha! Nou gisteren kwam er zo een gekleurde jongen met zijn vriendin bij de kassa. Hij had een roos en daar moest ik aan ruiken en zegt 'ie "Moet je ruiken, zo ruikt mijn vrouwtje ook". Het was echt zo'n patsertje haha. Oh! Ik had ik nog een verstandelijk gehandicapte jongen aan de kassa en hij zei dat ik mooi haar had en vroeg of ik verliefd was :'D Hij was verliefd op Hilda. Enneh daarna zei hij nog tegen een man met weinig haar dat hij óók mooi haar had x) Zo schattig :9~

    Niet echt vaag, maargoed -gayhandje-


    Aaah, dat is zó lief :9~:9~

    Bij mij valt het wel mee, alleen was er laatst nogal een vaag vrouwtje aan mijn kassa die me heel de tijd met grote ogen aankeek en heel langzaam mijn naam van mijn naambordje ging oplezen O_O


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    JBM schreef:
    Haha. Ik zou niet meer kunnen ophouden met lachen. :'DDD
    Uh, er ging een jongen eens in bloot bovenlijf voor me staan en hij zat daar echt zijn spieren te yonen. :Y)


    Oehh... ik wou dat de mannen dat hier eens wat meer deden. En dan niet die met die uitgelubberde lijven, maar dan ook een lekkerding. :9~


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    AK47 schreef:
    (...)

    Oehh... ik wou dat de mannen dat hier eens wat meer deden. En dan niet die met die uitgelubberde lijven, maar dan ook een lekkerding. :9~

    Haha, hij ging vragen hoe oud ik was :')


    All was well.

    Haha xd
    Wij hebben zo een tafeltje in onze winkel met polo's erop. En echt iedere kerel denkt dat dat voor mannen is, en die gaan dat passen enzo. xd
    Ik lach me echt dood als ze hun paskoje uitkomen en voor de spiegel gaan staan en zich verwonderen over het feit dat het zo strak zit xd
    Voor de rest niks boeiends. ;p


    Where there is a sea there are pirates...