• Ewhaa stelletje Pinguïns ;x

    Chantou en ik hadden laats het geweldige Idee, om samen een story te gaan schrijven.
    Omdat wij van film de raarste ideeën krijgen namelijk., ;x

    […] is een klein dorpje dat haast niemand kent.
    Heeft een eigen geloof en gaat elke zondag netjes naar de kerk.
    Dus elke zondag lijkt heel normaal. Alleen de rest van de week is het er een hel.
    Gezinnen die elkaar afslachten, kleine kinderen die aan het blowen zijn, een man die zelfmoord wil plegen terwijl zijn vrouw dat aanmoedigt.
    Een grote chaos dus.
    Maar dat is dus iets wat de familie Steward niet weet. En toen hun zondag hun nieuwe huis in het dorp gingen bekijken, waren ze dan ook erg trots op hun aanwinst.
    Toen ze er introkken was het alleen een ander verhaal.
    Helaas was de buurjongen zo aardig om al hun spaarrekening te hacken, waardoor ze geen geld meer hadden om weg te gaan.
    Opgesloten in een dorpje vol gekken.
    Zouden ze het overleven?


    Ik ben enorm slecht in zulke stukjes schrijven sorry.,;x
    -het komt er dus op neer dat een normalen familie terecht komt in een dorpje wat niet sport, 24/7 dronken is, en bij iedereen wel wat raars is.-

    En ook al weet ik, dat we hem niet op Quizlet mogen plaatsen, wil ik toch even weten wat jullie er van vinden., en of jullie een leuke naam voor het dorpje weten., [a]

    Owjah, en ik heb een verzoekje aan de mods. Willen jullie me dit keer niet bannen omdat ik Chantou haar naam er in zet, en dat jullie denken dat zij op mijn account zit. Want dat is niet zo., [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ben toch wel nieuwsgierig welke film je dan gezien hebt. ;D
    Ik zou het zeker lezen, en je moet het gewoon gaan schrijven. Maar waarom mag dat niet op Q dan?


    Stop existing and start living.

    Blubber schreef:
    Ik ben toch wel nieuwsgierig welke film je dan gezien hebt. ;D
    Ik zou het zeker lezen, en je moet het gewoon gaan schrijven. Maar waarom mag dat niet op Q dan?

    St Trinains., Gaat over een swchool zonder regels.
    ja hoe wij daar dit ideetje uit gehaalt hebben, is niet egt duidelijk., maar het is ons wel gelukt ^^
    DAnkje ^^
    Ja omdat, Chantou voorgoed geband is en er dus ook geen verhalen op haar naam hier op mogen gepost worden.
    vandaar ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Baboon schreef:
    (...)
    St Trinains., Gaat over een swchool zonder regels.
    ja hoe wij daar dit ideetje uit gehaalt hebben, is niet egt duidelijk., maar het is ons wel gelukt ^^
    DAnkje ^^
    Ja omdat, Chantou voorgoed geband is en er dus ook geen verhalen op haar naam hier op mogen gepost worden.
    vandaar ;o


    Ik zou gewoon schrijven en eventjes je mond houden over Chantou. :Y)
    En mij mailen wanneer je het eerste hoofdstuk online zet. ;D


    Stop existing and start living.