• David Villa speelt bij Valencia CF & Fernando Torres bij Liverpool FC.
    Hoe komt het dan dat ze allebei in dezelfde ploeg zaten voor het WK?
    Klinkt waarschijnlijk ongelooflijk dom :x

What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

omdat ze allebei bij het zelfde nationaal elftal spelen, maar verschillende kleinere clubs...

zo heb je ook dat arjen robben bij fc bayern münchen speelt maar ook in het nederlandse elftal...elia volgens mij ook, maar dan bij hsv...

[ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 17:25 ]

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Torres is Spaans en speelt voor zijn vaderland?

Smiling but close to tears.

Vampira schreef:
    omdat ze allebei bij het zelfde nationaal elftal spelen, maar verschillende kleinere clubs...

zo heb je ook dat arjen robben bij fc bayern münchen speelt maar ook in het nederlandse elftal...elia volgens mij ook...

Elia speelt bij Hamburg SV. (krul)

[ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 17:26 ]

Smiling but close to tears.

Omdat ze wel uit hetzelfde land komen. En aan t wk doen geen clubs mee, maar landen.

En ja sorry maar deze vraag is nogal blond.

If I were a boy, I swear I'd be a better man.

Zoals hierboven, de landen doen aan het WK mee, niet de clubs.

I live for the applause, you will die for it.

Omdat ze beiden dezelfde afkomst hebben, en dus met hun vaderland meespelen. (:
    Een voetballer uit Uruguay -van die Beter Horen reclame- die speelt bij de club Ajax, maar voetbalt bij zijn land Uruguay. (:

[ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 17:34 ]

Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

LALALALALA schreef:
    Omdat ze wel uit hetzelfde land komen. En aan t wk doen geen clubs mee, maar landen.

En ja sorry maar deze vraag is nogal blond.

Nogtans heb ik bruin haar, maar ik ben niet echt de verstandigste inderdaad ;p

What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

Joker schreef:
    Zoals hierboven, de landen doen aan het WK mee, niet de clubs.

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

Psychic schreef:
    Een voetballer uit Uruguay -van die Beter Horen reclame- die speelt bij de club Ajax, maar voetbalt bij zijn land Uruguay. (:[/i]

Louis Suarez ^^ (H)

En ja, inderdaad, dat komt omdat ze dan gewoon voor hun eigen land spelen. Zo speelt Dirk Kuyt ook bij Liverpool, maar speelde hij nu voor het Nederlandse Elftal omdattie toch een Nederlander blijft.:Y)