• Normaal zat ik twee weken in Spanje. Wat dus niet is door gegaan omdat mijn vader zijn auto stuk was en hij een nieuwe moest kopen. Waar ik sowieso al erg van baalden, omdat ik echt verdomd graag naar Spanje wouw [/& het toch wel een groot verschil is; twee weken Spanje of in België blijven].
    Nu ja. Had hij gezegd dat hij dan wel eens met me zou gaan shoppen in het buitenland of een weekendje Londen of Parijs gingen doen. Nu, is dat er nog steeds niet van gekomen & zit ik al bijna twee weken thuis.
    Vertelde hij me vorige week, dat we de laatste week dat hij nog vakantie had [/die twee weken dat we normaal in Spanje zouden zitten] we dan wel voor een aantal dagen naar een pretpark gingen. Is dat er ook niet van gekomen.
    En nu loop ik er op zich wel pist door en vinden ze me veeleisend, omdat ik dus wat pist bent dat er niets is gekomen van wat er tegen mij gezegd is geweest -.-
    Sorry, dat moest er even uit. Of ben ik werkelijk veeleisend, door het feit dat ik een beetje kwaad ben doordat er in die twee weken niets is gebeurt o.o?

    Dat is best wel gierig van je pa dat hij het belooft maar niet na komt ;o


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    nee niet veel eisend gewoon kwaad. xD


    When words fail music speaks

    Ik vind je niet veel eisend ;)

    Ahw, ik zou ook pissig zijn moesten ze mij dat lappen ;x


    Life begins at the end of your comfort zone

    CRonaldo schreef:
    Dat is best wel gierig van je pa dat hij het belooft maar niet na komt ;o


    All this dampness is damp.

    Daar zou ik woedend om zijn geworden ;x


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik zou ook pissig zijn. Hij had het beloofd en dan moet hij zich ook aan zijn beloftes houden. Ik vind je dus niet veeleisend.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik vind 't niet zo veeleisend. Eerst gaat je vakantie niet door, daar zou ik ook pissed op zijn, en dan daarna komt ie nog een keer z'n belofte niet na. Logisch dat je kwaad bent!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Men, ik ga deze vakantie maar 1 week weg en dat is naar zee, terwijl ze al like 3 jaar beloven dat we nog eens naar één van de Canarische eilanden gaan><

    Ik vind jou totaal niet veeleisen, belooft is belooft.


    The soul needs autumn.