over mijn dag
Zoals de meesten al weten zit ik nu in Zweden. Ik moest dus om 5 uur uit bed terwijl ik pas om half 3 ging slapen ;_; we moesten helemaal vanuit Rotterdam naar Brussel en van daar dan met het vliegtuig naar Zweden. Ik voelde me echt een buitenstaander aangezien iedereen zowat frans praatte en ik niet haha. Maar goed, er waren toen dus drie Belgische meiden die mij bitchy noemden omdat ze dachten dat ik ze niet verstond -terwijl ik in mn holland shirt liep xd- en toen ik ze aankeek noemde een van hun me arrogant buh. Ik had gewoon écht zin om ze te slaan. Anyways, in Zweden op het vliegveld zag ik al meteen 3 lekkere jongens ofzo. En 2 schattige negertjes met bieber haar, een sexy pet en lauwe kleding haha. Even later in de bus naar Stockholm was er dus een lekkere Spanjaard en toen ik en m'n broer m'n neef en zijn neef -niet mijn familie dus- hadden gevonden zag ik wéér die Spanjaard haha. blablabla, we liepen naar huis en toen zag ik wéér een lekkere jongen. Maar ik staarde naar hem toen hij langsliep en toen ging de neef van mijn neef opeens iets in het Zweeds zeggen tegen hem en toen kreeg ik opeens een knipoog van die lekkere jongen. -smelt weg-
So what did you do today?
[ bericht aangepast op 15 juli 2010 - 17:24 ]
Rose houdt van Renée&Benjamin . <3