• Hello 8B
    jaja ik ga ook al covers maken, dusse als je een cover wil moet je dit maar even invullen =3.

    Link van je verhaal:
    samenvatting:
    bijzonderheden voor erop:


    ik ga even voorbeelden zoeken :Y)


    1
    2
    3
    4


    maar geef me de tijd :9~

    CRonaldo
    CRonaldo


    Sommige teken ik zelf,
    omdat ik er dan geen plaatje bij kan vinden.
    en let niet op mijn tekentalent 8B

    [ bericht aangepast op 15 juli 2010 - 18:07 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Link van je verhaal: Eat, pray, love.
    samenvatting:

    Een moderne, verloofde vrouw gaat opzoek naar het evenwicht door Italië, India en Spanje te bezoeken die in het teken staan van Eat, Pray, Love.
    Lova heeft een goed leven, goede baan, mooi huis. Maar in plaats van gelukkig te zijn word ze overspoeld door paniek, verdriet en verwarring. Nadat ze de verloving verbreekt, besluit ze om een jaar lang op reis te gaan, op zoek naar evenwicht en geluk. Tijdens haar zoektocht bezoekt ze Italië, India en Spanje. Italië staat in het teken van eten en leert ze la dolce vita kennen, in India schrobt ze tempelvloeren en leert ze de kracht van meditatie kennen en in Spanje leert ze haar grote liefde kennen, Jesús Navas.

    bijzonderheden voor erop: Het liefst iets met Jesús Navas, maar dat hoeft niet persé. (krul)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2010 - 17:06 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    A walk to Remember | Cesc Fabregas.
    -
    Cesc Fabregas is succesvol, arrogant, en de bitch van het voetbalteam. Als er een nieuw meisje stage komt lopen, wat ook van de coach moet, om Cesc Fabregas weer op het normale pad te krijgen, raken ze alleen maar closer naar mekaar toe. Cesc Fabregas komt erachter dat Julin ziek is, leukemie, en vraagt naar haar allerlaatste wens, wat ze graag wilt. 'Trouwen in het kerkje waar haar moeder ook trouwde'
    Na het idee van 'A walk to remember'

    -
    Een meisje dat in een ziekenhuis bed ligt? Misschien als je een foto zoekt van 'A walk to remember' En de tekst die op mijn huidige cover staat: A Walk to Remember en de Spaanse vertaling daar van eronder en in kleine letters: True love never dies.

    This one.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2010 - 17:06 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Link van je verhaal:Antes De Que Yo Cierro Los Ojos
    samenvatting: Sergio Ramos komt ongelukkig ten val. Hij heeft ribben gebroken en blijkt later ook kanker te hebben. Hij maakt een lijstje met de dingen die hij wil doen voordat hij overlijd.
    bijzonderheden voor erop: Sergio Ramos moet erop. En when dreams burst moet er ook op. En de titel of course.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2010 - 17:09 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    CRonaldo schreef:
    Link van je verhaal: Eat, pray, love.
    samenvatting:
    (...)

    bijzonderheden voor erop: Het liefst iets met Jesús Navas, maar dat hoeft niet persé. (krul)


    vind je het erg als ik die teken? :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    S0UNDTRACK schreef:
    (...)

    vind je het erg als ik die teken? :9~

    Ja heel erg (cat)

    Nee hoor :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Cry of the Red Rose

    Katherine gelooft enkel in ware liefde. Haar wens wordt waarheid wanneer er een nieuwe jongen in het dorp komt wonen. Zo ontpopt zich een liefde. Maar wat als de jongen genoodzaakt is met zijn vader mee op zeereis te gaan. Kan Katherine het wachten aan? Wat gebeurt er met hun liefde?


    Bijzonderheden: liefst iets met een roos. Maar niet enkel en alleen maar een roos met de titel. Bijv een persoon bij ofzo. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    http://www.quizlet.nl/stories/23205/mythic-love-twilight/

    Elizabeth Swift en Beau Grey zijn al hun hele leven best friends. Als allebei hun moeders vreemd blijken te gaan verhuizen ze met hun vaders mee naar Forks waar die een nieuwe start willen maken. Al snel wordt Elizabeth verliefd op een mystirieuze jongen (die haar haat) en blijkt Jacob Black een crush op haar te hebben. Als Jacob Beau ontmoet worden ze snel verliefd maar wat als Elizabeth haar droomjongen krijgt en de strijd tussen 2 clans van mythische wezens weer drijgt op te laaien en Elizabeth en Beau opeens aardsvijanden zijn en elkaar niet meer mogen zien?
    Zou hun vrienschap standhouden en de strijd ophouden?


    hij is al best ver dus ik zet hem er later op.

    owja bijzonderheden. Ik weet niet. Ik denk aan iets zoals een gescheurd hart met aan de ene kant 2 plaatjes van Liz (emma roberts) en Edward en aan de andere kan van Beau (selena gomez) en Jacob. Met de titel natuurlijk. zou dat kunnen?


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Edit: eerst eten, dan komt de rest :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik neem je mee naar het jaar 2045,

    De economische crisis heeft voor veel problemen gezorgd. Mensen zijn werkeloos en kinderen kunnen niet meer naar school. De hongersnood en ziektes worden erger. Mensen worden agressief en gewelddadig. Kortom de wereld is veranderd in de hel.

    Een groepje mensen hebben een plan bedacht. Ze zoeken misdadigers op om die levend of dood terug te brengen naar de politie, van dat geld kunnen ze overleven. Maar ze doen niet alleen dat: ze stelen ook geld van de rijken om die aan de arme mensen te kunnen geven. In eerste instantie lijkt alles goed te gaan. Maar al snel neemt het verschillende problemen met zich mee...


    Het verhaal is er nog niet, ik moet het namelijk nog verder uitwerken :)
    maar een cover zou fijn zijn. als het niet lukt is het ook niet erg :D