Van de medicijnen die ik slik kan je een alvleesklierontsteking krijgen, wat vaak voorkomt. Een alvleesklierontsteking herken je door een soort borende pijn bovenin je buik of rug. En nu heb ik een ontzettend zeurende pijn daar.. Dus ik wou even langs de dokter gaan om te checken of het niets ernstigs is, aangezien ik volgende week naar Luxemburg op zomerkamp ga en dus echt géén zin heb om dat te laten verkloten door die medicijnen. Komt mijn moeder aan: 'Het zal vast niks zijn, als het ontstoken was piepte je wel anders. We kijken het wel even aan'. Ten eerste ze voelt niet wat ik voel dus kan ze daar onmogelijk over oordelen, ten tweede zei de dokter toch echt dat ik naar het ziekenhuis moest komen als ik zoiets voelde en ik wil het gewoon zeker weten.
'Als het ontstoken was piepte je wel anders'. Ja, dat zei ze ook toen ik last van mijn buik had, en dat bleek uiteindelijk crohn, een volledig ontstoken dikke darm en een extreem ontstoken (stukje) dunne darm te zijn. Nee, ik zou inderdaad anders piepen? Maar bij mijn moeder moet je nog steeds niet meer kunnen bewegen van de pijn, en zelfs als blijkt dat ik een half jaar met ontstoken darmen en een chronische ziekte rond heb gelopen terwijl zij zei dat het niks voorstelde, en de ontstekingen veel minder waren geweest als we er eerder bij waren, herhaalt ze het de volgende keer gewoon weer. Onuitstaanbaar.
Als het straks wel ontstoken blijkt te zijn of als het mijn zomerkamp verpest ga ik echt facking boos worden.
Sorry voor de grofheid ofzo maar ik ben pissed atm. Thanx voor het lezen.
Vrolijk me op, I'm begging you. Anders ga ik daarlijk nog een deuk in mijn telefoon gooien.
[ bericht aangepast op 15 juli 2010 - 15:36 ]
Everything means nothing, if I ain't got you.