• Ik krijg zeg maar een kruisje, of een vakje te zien als ik een foto heb opgeslagen in een map. En dan doet hij het niet dan krijg ik ipv een foto een hokje te zien. Hoe los ik dit op? _O_


    Fat kids are harder 2 kidnap.

    Dan is de foto waarschijnlijk niet goed. Daar heb ik zelf ook vaak last van. Wat ik dan altijd doe is een andere foto zoeken. Volgens mij ligt het er dan aan dat je dan geen jpg bestand hebt gebruikt ofzo. Weet ik niet zeker. :$

    Ik neem wel even print screen, niet letten op de namen..


    Fat kids are harder 2 kidnap.

    Wat bij mij altijd helpt, is hem ergens anders uploaden waar hij het wel doet. Zoals een profielensite. Dan sla je hem vanaf daar weer op en upload hem opnieuw.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2010 - 11:29 ]


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    http://i26.tinypic.com/2aeo28.jpg

    DIE!!
    Alle bestanden
    dus dat is niet mis toch? :X


    Fat kids are harder 2 kidnap.

    OKAYCACEFACE schreef:
    Wat bij mij altijd helpt, is hem ergens anders uploaden waar hij het wel doet. Zoals een profielensite. Dan sla je hem vanaf daar weer op en upload hem opnieuw.


    Dat helpt ook niet..


    Fat kids are harder 2 kidnap.

    Stap 1. Op [url]Http://www.tinypic.com[/url] uploaden en daarna vanaf daar opslaan als .JPG bestand(desnoods de oude vervangen) en opnieuw op Quizlet uploaden.
    Werkt dat niet? Ga naar:
    Stap 2. Openen met paint, daarna: Afbeelding>Formaat wijzigen/Hellen; Horizontaal: 50% en Verticaal: 50% en daarna opslaan als .JPG bestand(desnoods de oude vervangen) en opnieuw op Quizlet uploaden.
    Werkt dat niet? Ga naar:
    Stap 3. Probeer de opnieuw opgeslagen foto een aantal keer op Quizlet te uploaden, soms doet 'ie het pas na 5 keer en dat meen ik serieus.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2010 - 19:54 ]


    *insert philosophical cringe expression here*