nog effe kleine update:
als je meedoet, en je vult alles -buiten de extra, dat hoeft niet persé- volledig in, mag je al zeker zijn dat je een rol hebt. Tenzij je natuurlijk barslecht bent, maar ik denk niet dat dat gaat zijn xd
-ik wacht wel tot ik 7 rollen heb om de hoofdrol te kiezen, dus als ik je bij bv. bff hoofdrol zet, kan het nog steeds zijn dat ik je de hoofdrol maak. En andere plaatsen kan ik ook steeds switchen n,n
Hyeee girls n,n
ik heb besloten om een nieuw jb verhaal t starten, ennik zoek nog mense die rollekes willen n,n hier ein kleine inleiding ;
___ is een populair, rijk en knap meisje, dat weet ze maar al te goed, en ze maakt er dan ook gretig gebruik van. __ vind het heerlijk dat jongens naar haar smachten en vind het al helemaal geweldig jongens te gebruiken en hun gevoelens te bespelen, dat geeft haar een soort machtsgevoel. Tot ze op een dag haar nieuwe klasgenoot en superster Justin Bieber wil bespelen. Ze houd haar spelletje lang vol, maar uiteindelijk kan ze niet meer verbergen dat ze hopeloos verliefd is geworden. Maar wat als blijkt dat ze deze keer zelf in de val is gelopen, dat justin liefde gewoon geacteerd was ?
Ikheb, buuh.. Pak 7 rollen nodig; alsje er 1 wil, vu dit in;
volledige naam;
geboortedatum;
fotooooo xd;
karakter;
hobbys;
iets extras ofzo, laat jullie geniale brein werken hunnays ! xd
dagdag (l)
updateee;
hier zijn de rollen die beschikbaar zijn;
Elle Minou Uderwood
bff hoofdrol: