• Op mijn werk heb ik in totaal maar drie kwartier pauze over een werkdag van 8 en een half uur, en ja, dat is legaal. Ik vind het een beetje kort, een keer een kwartier en een half uurtje.
    Hoeveel pauze hebben jullie? -school telt niet-


    Your make-up is terrible

    Niet, :3


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik werk niet :Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ik zit op school :$


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    1 uur, 2 x kwartier en 1 x half uur


    Life is hard and then we die

    Italie schreef:
    Ik werk niet :Y)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ehm. Wij krijgen 's ochtends een half uur, 's middags één uur, en later op de middag ook een halfuur.

    Maar vaak worden ze zeker de helft ingekort, dus eigenlijk lullen die mensen maar wat.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dertig minuten om te eten? :')

    Òp mijn werk heb ik, als ik een hele dag moet werken, 1 uur pauze in totaal.
    's Ochtend 15 min., tussen de middag 30 min., en bij de thee 15 min. Dit krijgen we niet doorbetaald.


    La credenza è una medicina contro il timore

    ik heb altijd een uur, of ik nu een dienst draai van 8 uur, of van 14 uur, eerst een kwartier, dan een half uur, dan weer een kwartier

    Italie schreef:
    Ik werk niet :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hel schreef:
    ik heb altijd een uur, of ik nu een dienst draai van 8 uur, of van 14 uur, eerst een kwartier, dan een half uur, dan weer een kwartier


    Dat hadden wij ook, maar mijn baas vond het laatste kwartier tijdverspilling en het was niet verplicht dus werd het afgeschaft.


    Your make-up is terrible

    Ik werk niet en op school gewoon 2


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.