• Haaaii,

    ik begin donderdag met werken.
    Ik ga bij Shalom werken, dat is een grillroom.
    Ik moet de telefoon opnemen, eten inpakken voor de bezorging en klanten serveren.
    Dat inpakken en serveren gaat best.
    Maar ik ben zo zenuwachtig met de telefoon, ik zeg dingen verkeerd en doe te lang met opschrijven.
    Ik moet afkortingen gebruiken alleen dan is het nog niet goed omdat ik het niet goed opschrijf.
    En ik moet sneller werken anders hoef ik niet meer terug te komen.
    (Ik heb er al eens eerder gewerkt maar wegens rustige dagen hoefde ik een poos niet te komen.)
    Dus iemand tips voor mij om wat sneller en rustiger te werken?


    "Don't look back, you're not going that way."

    oefenen op schrijven, en gewoon ontspannen, de mensen aan de telefoon kunnen niet zien dat je nerveus bent ;)

    Hm, ik moet ook telefoon doen bij men ouders hun restaurant. Maar hoe meer je dat doet, hoe meer dat went hoor. Je mag vooral niet te snel spreken en niet zenuwachtig zijn. En als je nog niet klaar bent met schrijven, vraag je gewoon of ze het eens willen herhalen. En dan op het einde, herhaal jij alles wat je hebt opgeschreven, en dat vullen zij wel aan als er nog wat op moet. (cat)


    Life begins at the end of your comfort zone

    Duidelijk spreken en oefen met schrijven. Probeer om logische verkortingen te maken voor eten/drinken en leer deze een beetje uit het hoofd. Na een tijdje zal het heus wel lukken hoor, je zal eraan wennen.

    Good Luck;


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    na een tijdje komt dat wel goed, geloof me. ^^


    -

    Blessed schreef:
    Duidelijk spreken en oefen met schrijven. Probeer om logische verkortingen te maken voor eten/drinken en leer deze een beetje uit het hoofd. Na een tijdje zal het heus wel lukken hoor, je zal eraan wennen.

    Good Luck;


    Ja, maar het probleem is dat ik de enige Nederlander ben.
    De andere zijn allemaal Irakees.
    Dus die verstaan je bijna niet, en andersom ook.
    En ze kunnen de afkorting niet lezen.
    En mijn handschrift, en ik schrijf echt niet slecht.


    "Don't look back, you're not going that way."