• Kan iddit even verplaatst worden naar Rollen topic, sorry maar ik had dit al geopend, en mijn pc is te sloom om hette veranderen ;x.

    Ik ga dus een nieuw verhaal beginnen .

    Wie zegt dat Ware liefde niet bestaat? Ze bestaat wel degelijk, maar niet in de vormen zals je ze wenst. Ze verschijnt op de onmogelijkste plekken. Als Iker Casillas, op een dag het meijse van zijn dromen ziet, besluit hij haar te volgen. Ze is alleen een journaliste en reist over de hele wereld. Sierra is ook verliefd op hem, maar is al verloofd. Uitgehuwewlijkt door haar moeder. Kan Iker bewijzen dat hij zoveel meter is dan haar verloofde? Sierra laat opdrachten voor hem achter zodat hij kan laten zien dat hij the perfect guy kan zijn.

    Ik geef gewoon rollen voor zoals .
    Bste virendin Sierra
    Vriendinnen Siera
    Verloofde Sierra
    Vrienden Iker.
    Vriendinnetjes voetballers

    Rol;
    Naam;
    Achternaam;
    Afkomst;
    Karakter;
    Uiterlijk;
    Extra;
    Titel;


    SLOAN.

    -> Verplaatst naar rollen verdeling ;]


    I am an idiot, I move.

    Rol; Vriendinnetje David Villa :9~ + vrienden met Iker
    Naam; Hailey
    Achternaam; Rivera
    Afkomst; Spaans
    Karakter; Hailey is een meisje met een groot hart. Ze houd van haar vrienden en die betekenen de wereld voor haar. Ze neemt het vaak op voor haar vrienden en daar door komt ze erg vaak in de problemen. Hailey is nog een best jong meisje en ze leert graag nieuwe dingen. Ze is erg leergierig en ze onthoud dingen erg snel. Ze is iemand die dingen graag wil ondtekken en uitzoeken dus ze reist erg veel over heel de wereld. Hailey heeft een open persoonlijkheid waardoor mensen zich snel op haar gemak voelen bij haar. Ze lost vaak problemen op bij haar vrienden op en heeft een hartje van goud, ze zou dus nooit iemand met opzet pijn doen. Hailey is iemand die vaak praat maar ook een luisterend oor heeft. Ze is vaak melig maar kan ook van het ene moment op het andere moment weer erg serieus worden. Ze is een aardig meisje dat altijd het positieve in mensen zien.Hailey is iemand die erg creatief is. Ze tekent,schilderd en ontwerpt kleding. Hailey is een best mooi meisje en veel mannen gapen haar na. Zodra iemand haar een compliment geeft word ze erg verlegen. Bovendien is Hailey iemand die toch ook jaloers kan zijn.
    Uiterlijk;Hailey is een meisje met mooie felblauwe ogen en een gave huid. Haar huid is prachtig en ze heeft bijna nooit last van pukkels. Haar ogen hebben een prachtige amandel achtige vorm waar veel jongens op vallen. Ze heeft lang stijl bruin haar dat aan de onderkant uitvalt in slag. Hailey is slank en ongeveer 1.75 ze heeft ook prachtige vormen.
    Extra; Hailey heeft een husky pup genaamd Wolf
    Titel;
    - I love you more
    - Let me prove my love
    - Love goes through everything
    - Love me forever!


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Originele naam.

    Rol; Vriendin van Torres :9~ & goed bevriend met Iker ^^
    Naam; Carolina Rosalie
    Achternaam; García Marquez
    Afkomst; Spaans
    Karakter; Carolina is erg lief. Ze heeft een groot hart en is er voor iedereen. Ze is ontzettend gehecht aan haar familie en vrienden en weet niet wat ze zonder hun zou moeten. Ze is altijd eerlijk, en geeft advies aan wie dan ook. Sociaal lijkt ze wel, maar in principe is ze verlegen en bescheiden. Fernando, haar vriendje, steunt haar door alles. Haar dikke kat King is een echte koning, en het enige wat hij doet is op z'n dikke reet zitten. Dat is ook de reden dat ze zoveel van hem houdt.
    Uiterlijk; Carolina heeft bruin haar tot op de rug, lange wimpers van haarzelf, bruine ogen en een getinte huidskleur. Haar lichaam is slank, maar haar rondingen zijn mooi. Ze is 1.78 m en heeft lange slanke benen en een mooie lach.
    Extra; Stiekem wil Fernando haar ten huwelijk vragen, maar hij is bang dat ze hem afwijst omdat het nog te vroeg is ze wijst hem dus niet af.
    Titel; I can be your perfect guy.
    I'm the only one for you.
    Ik ben inspiloos :3

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 0:30 ]


    you're my favourite part of the day ~

    Ronaldo youknow. Ik vul vanmiddag wel in. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol; vriendin Fàbregas:9~ & later vriendin Sierra
    Naam; Demi (niet leuk? doe maar Stefenie)
    Achternaam; Estévez
    Afkomst; Spaans
    Karakter; Aardig, ook tegen mensen die ze niet kent, geeft bijna altijd een tweede kans, bijna altijd vrolijk, als er iets aan de hand is merk je het meteen aan haar, snel bezorgd, houd er niet van om ruzie te maken en probeert het dus zo snel mogelijk goed te maken, soms kan ze best een grote mond geven als iemand onaardig tegen haar doet, geeft niet om wat anderen van haar denken, lacht heel veel en altijd hyperactief, ze is op het eerstegezicht heel rustig maar als je haar beter leert kennen blijkt ze heel druk.
    Uiterlijk; bruin krullend haar, groene ogen, iets kleiner dan cesc, knap, vriendelijke uitstraling,
    Extra; kan zelf ook voetballen, houd van shoppen, stiekem een nerd, leest boeken in de orginele tekst dus soms leest ze franse of engelse boeken
    Titel;
    -I just can't love you
    -I'm married but my heart belongs to you
    apfoe, ik weet niks.


    No guts no glory.

    Rol; Vriendin Sierra + toekomstige vriendin Cesc Fàbregas
    Naam; Zoé Layla
    Achternaam; Russo
    Afkomst; Italië
    Karakter; komt
    Uiterlijk; Zoé heeft lang roodblond haar tot over har schouders. Meestal zitten ze vol pijpenkrullen maar soms stijlt ze ze. Haar bles hangt net boven haar lichte wenkbrauwen en ze heeft lange wimpels voor haar grote ogen hangen. Zoé heeft een speciale oogkleur. Ze zijn groot en hebben de kleur van zeeblauw gemengd met limoentjesgroen en donkerwolkengrijs.
    Zoé heeft zachtroze lippen en twee rijen witte, rechte tanden. Ze heeft lange benen die ze graag showt met kleedjes of shortjes en ze draagt graag hoge hakken. Zoé ontwerpt haar eigen kleren; ze draagt alleen maar wat ze leuk vindt zoals baggybroeken om te dansen en hotpants. Ze haat make-up en draagt het dus nooit. Het enigste waar Zoé veel tijd en moeite in speelt zijn haar nagels. Als het internationaal team van Spanje moet spelen op EK's of WK's schildert ze altijd de vlag van Spanje op haar nagels.
    Extra; Zoé heeft jaren lang op streetdance gezeten. Ze won in maar liefst vijftien keer de titel "Miss Streetdance" en wordt vaak gekozen om mee te dansen in videoclips van bekende artisten. Ze heeft twee huskey puppies; Zambo en Alou, die ze overal mee naartoe neemt. Op haar rechterenkel heeft Zoé een solsleutel als tattoo en achter haar oor het Chineese teken voor liefde.
    Titel; True love does exist

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 20:26 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.