• Hoi peeps,
    Ik heb dus een suggestie, zou het niet handig zijn als je stories van het ene account naar het andere zou kunnen verplaatsen. Want stel dat je samen schrijft met iemand en die persoon wil niet verder meer schrijven aan het verhaal, maar jij wel dan moet je eerst het verhaal helemaal overtypen om het op jou account te zetten en zo kan je veel lezers verliezen, dus zou het niet handig zijn dat als je dan gewoon het verhaal door een klikje naar iemand zijn account kunt verplaatsen ? Of stel dat je twee accounts hebt en je een verhaal op het ene account hebt, maar dat op je andere wil zetten, dan is zo'n klikje ook veel handiger dan het helemaal over te typen.
    Snappen jullie wat ik bedoel?

Vlieg me niet meteen aan als je niet akkoord bent

x

The soul needs autumn.

Voor _O_

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

Voor. ~ Maar kopieren is ook makkelijk toch? (cat)

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

Pershoofd schreef:
    Voor. ~ Maar kopieren is ook makkelijk toch? (cat)

Niet als je omin veel hoofdstukken hebt. (krul)

Voor, maar ik vlieg je toch aan omdat ik nu jaloers ben op jou idee.=3

everything, in time

PRESIDENT schreef:
    Voor, maar ik vlieg je toch aan omdat ik nu jaloers ben op jou idee.=3

Ghaha jij mag dat:9~

The soul needs autumn.

Portugal schreef:
    (...)
    Niet als je omin veel hoofdstukken hebt. (krul)

O, ja. Nu je het zegt :')

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

Voor :9~

Sarah; Boefke is nen heten beer!

Voor (:

Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

Sorry maar ik ben tegen. Er zijn een aantal bijwerkingen, om het zo maar even te noemen, die jou plan in de weg staan. Maar wel goed bedacht.

EstrellaVida schreef:
    Sorry maar ik ben tegen. Er zijn een aantal bijwerkingen, om het zo maar even te noemen, die jou plan in de weg staan. Maar wel goed bedacht.

Welke dan ?
    Misschien kunnen die opgelost worden :Y)

The soul needs autumn.

Santo schreef:
    (...)
    Welke dan ?
    Misschien kunnen die opgelost worden :Y)

Dat is een idee ja.
    Hier komen er vast een paar:
    1. Hoe moeten de mense die die story volgen dat weten? Dan zijn ze ineens hun favo stroy kwijt.
    2. Er blijven mensen op Q die daar misbruik van maken. Door iedere keer over te sturen enzo.
    3. En als het nou word gestuurd naar iemand die die story helenmaal niet wil?
    4. Ehm ja, ik maak me er een beetje zorgen om dat Rutger het moeilijk gaat krijgen met zo'n suggestie xD

Ik wist er net nog 2 maar die ben ik vergeten >.< Domme ik! Die hoor je gelijk zodra ik het weer weet.
    Succes met oplossen.

EstrellaVida schreef:
    (...)
    Dat is een idee ja.
    Hier komen er vast een paar:
    1. Hoe moeten de mense die die story volgen dat weten? Dan zijn ze ineens hun favo stroy kwijt.
    2. Er blijven mensen op Q die daar misbruik van maken. Door iedere keer over te sturen enzo.
    3. En als het nou word gestuurd naar iemand die die story helenmaal niet wil?
    4. Ehm ja, ik maak me er een beetje zorgen om dat Rutger het moeilijk gaat krijgen met zo'n suggestie xD

Ik wist er net nog 2 maar die ben ik vergeten >.< Domme ik! Die hoor je gelijk zodra ik het weer weet.
    Succes met oplossen.

1. Misschien kan er een mail worden gestuurt ofzo ?
    2. Dat ligt aan de verantwoordelijkheid, als mensen er teveel misbruik van maken verdwijnen ze gewoon weer
    3. Ehm, misschien moet je eerst bevestigen ofzo dat je het wel wilt ?
    4. Weet ik niets op te zeggen :')

The soul needs autumn.

Santo schreef:
    (...)
    1. Misschien kan er een mail worden gestuurt ofzo ?
    2. Dat ligt aan de verantwoordelijkheid, als mensen er teveel misbruik van maken verdwijnen ze gewoon weer
    3. Ehm, misschien moet je eerst bevestigen ofzo dat je het wel wilt ?
    4. Weet ik niets op te zeggen :')

of die abo's bij 1 gaan gewoon mee? (krul) dan raken die mensen hun favo story niet kwijt :9~

Portugal schreef:
    (...)
    of die abo's bij 1 gaan gewoon mee? (krul) dan raken die mensen hun favo story niet kwijt :9~

Goed idee_O_

The soul needs autumn.

Voor, maar dan zou er toestemming moeten zijn ben beide partijen ? (Oké, ik wist geen beter woord dan partijen.) Anders gaat iedereen iedereens verhaal kopiëren en dat willen we niet.

Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.