• Ik stuur alleen maar naar de jongen die ik leuk vind dat mijn wijsvinger pijn doet^^

    En hij zegt meteen: Ooh. uhm. wil ik weten van wat?^^

    Dus ikz eg: Het is niet erg hoor, jij denkt gelijk rare dingen^^ Het is alleen maar van het gitaarspelen hoor:P

    maar zo erg is dat toch niet?^^


    Stop holding me under and let me breathe.

    Haha neen.
    Maar jongens denken altijd direct door :')


    You’re falling into history.

    CandyKiss schreef:
    Haha neen.
    Maar jongens denken altijd direct door :')


    ja dat is waar;p

    hij zei dat ik preuts was en hij vroeg gelijk om het merk van mijn telefoon. Is dat logisch?;p


    Stop holding me under and let me breathe.

    CandyKiss schreef:
    Haha neen.
    Maar jongens denken altijd direct door :')


    Ik stiekem ook, maar ik denk altijd door. :>


    All this dampness is damp.

    CandyKiss schreef:
    Haha neen.
    Maar jongens denken altijd direct door :')


    None but ourselves can free our minds.

    typisch jongens...
    net zoiets als onderstaand...
    |
    |
    ik heb sinds 5 a 6 weken een baantje...en ik leerde daar iemand kennen die me wel leuk leek...wij spraken af...en tijdens 2de afspraakje bij hem zoenden we al...na een week logeerde hij bij mij al...hij wou HET...ik zei nee...de volgende morgen ging hij terug naar huis omdat hij nog vet veel moest doen...de volgende avond zei hij dan op msn "vind je het niet een beetje snel gaan?" en zulk gezeik...en zo'n "wil wel een vriend van je blijven" en "miss wordt het nog wel een relatie als we wat vaker afgesproken hebben"...maar het punt is dus....hij had het tempo bepaald...

    en vandaag ben/was ik jarig....hij zou ook komen...om 4 uur stuur ik een sms...krijg om 6 ofzo pas een sms dat hij aan het zwemmen is en pas later komt...om half 9 belt hij dan op om te vragen of hij een vriend mag meenemen en tot hoelaat hij mag komen...mijn ouders zeggen dus tot half 10...hij dan zo van "heb je morgen tijd?"...ik door een vriendin geclaimt...nou komt hij dus pas 18 juli omdat hij op vakantie gaat...ik denk dus niet dat hij nog komt...

    de inhoud van het verhaal is dus gewoon dat jongens niet te begrijpen zijn....en behoorlijk klootzakken omdat hij het uitmaakte via msn...=='
    |
    |
    ik weet niet of mijn verhaal het nou off-topic maakt...sorry als wel...
    |
    |
    om het toch nog ff on-topic te maken...jongens denken altijd zeer snel door...vooral op msn...

    *vampy heeft gesproken* xD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ik dacht echt serieus verkeerd.

    (:

    Jongens moeten altijd het ergste denke ><

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 23:31 ]


    its always the same road,it just go's on and on..

    Devastating schreef:
    (...)

    ja dat is waar;p

    hij zei dat ik preuts was en hij vroeg gelijk om het merk van mijn telefoon. Is dat logisch?;p


    Het merk van je telefoon?
    Zo raar :'D
    Wat heeft dat nu te maken met of je preuts bent? >.<


    You’re falling into history.

    Jongens zijn nou eenmaal jongens, die denken altijd meteen fout en zijn meestal echte klojo's..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    IvoryCoast schreef:
    Jongens zijn nou eenmaal jongens, die denken altijd meteen fout en zijn meestal echte klojo's..

    Eens xD