• hoe krijg je in hemelsnaam een cover in je verhaal? ja ik weet dat je 'm tussen

    moet zetten. maar keer op keer krijg ik dan een wit vakje met een rood kruisje erin, ik heb echt al vanalles geprobeerd maar via tinypic gaat het niet en via quizlet zelf gaat het niet. dus weet iemand via welke site dan wel? (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    stuur je cover eens door dan stuur ik je even een link misschien lukt het dan wel


    Change, the only good thing in this world.

    Misschien heeft je cover een te groot formaat?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik had dat net ook maar toen heb ik alles bij m'n beschrijving weggedaan ,

    en de link heb ik hierbij gebruikt : photo hier intikken en dan gewoon weer allen getypt wat er moest staan

    x.


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    heb je hem via tinypic wel helemaal vergroot dan?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    problem solved


    Change, the only good thing in this world.

    klik op rechter muisknop en dan op afbeelding laten zien TADA tenzij hij dan te groot is.

    ja
    je moet een acount maken op www.imagehack.us
    geloof ik en dan moet je die foto uploaden
    en daar de url van nemen hoopt dat het werkt ondanks mij vage uitleg


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Je hoeft niet perse een account te maken. (:

    1. check of het een jpg. bestand is.
    2. Het bestand moet wel van internet zijn gehaald. Je kan hem niet opslaan en dan naar de

    slepen.
    3. Probeer het met picasa. zet de foto's op het webalbum van picasa en sleep de foto naar een lege pagina op het web. Dan kun je de link kopieeren en dan lukt het. Ik had daar ook heel lang problemen mee.

    x


    Levensgenieter.