• Ja zo'n platte van LG, voor op mijn kamer van mijn ouders :9~ Omdat mijn rapport zo goed was en ik over ga :'D En omdat ik hier geen tv op mijn kamer heb en mijn ma vind dat dat hoort (krul) Dus ik zou eerst haar oude mini kleine dingetje krijgen, maar nu zijn ze dus ineens van gedachten veranderd. Me papa gaat hem vanavond voor me ophangen :3

    Daar was ik zo blij over dat ik er gewoon even een topic over moest maken haha :Y)

    Hebben jullie een tv op je kamer?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee en bovendien ik deel mijn kamer met mijn broer.: (
    Ik ben net wel een nieuwe bril gaan kiezen ;D

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 16:15 ]


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik heb een Plasma scherm in mijn kamer, maar ik krijg een nieuwe :9~


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ja ik heb zon hele dikke met een groot beeld haha. :9~


    Smiling but close to tears.

    Toen ik 6 was kreeg ik een tv op me kamer. Welles waar zo'n dikke met een gigantisch beeld maar alsnog heel leuk.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik heb geen tv op mijn kamer. Mijn ouders vinden dat onnodig, maar ik wil er wel één. (cat)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb zijn mini ding ;p Maar ik vind 't goed genoeg. Wel gaaf tho' dat je gelijk een flatscreen krijgt :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat is vet cool voor je. :') En ik had een ieniemienie tv op mijn kamer vroeger maar die doet het niet meer. x'D


    .

    Ik heb er een, maar die heb ik al maanden niet meer gebruikt haha :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik heb geen tv op mijn kamer, want dat mag in eerste instantie niet van mijn ouders en ik wil er ook geen, want ik vind het overbodig en belachelijk. :9~


    All was well.

    Nee, ik heb geen. Ik heb een tijdje één gewild, maar nu vind ik het nogal asociaal. En we hebben toch al twee tv's beneden, dus vind ik het nogal overbodig om op mijn kamer ook één te hebben (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ja, van kleins af aan al dacht ik. Nu ook, heb 'm alleen zo goed als nooit aan staan. :Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik heb van jongs af aan een tv op mn kamer.
    Geen platte, maar wel 1tje die goed werkt (:


    Vampire Heart.

    Van kleins af aan al. :') En hij staat eigenlijk altijd wel aan. ;'3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.