• Hee, ik zoek niet zo veel mensen maar het zijn wel erg belangrijke en hele grote rollen. Alhoewel, de hoofdpersoon is geen rol. Ik zal eerst even wat vertellen over de story.

    Saskia heeft een nachtmerrie: Haar vader was vroeger lid van de maffia. Maar hij had ze verraden. De zoon van de baas van de maffia had gezworen wraak te nemen omdat zijn vader werd vermoord, vlak nadat Saskia's vader hem had verraden. De zoon (Yousef) wil niet de vader van Saskia, maar Saskia zelf! Door haar pijn te doen wist hij dat die vader het veel erger kreeg dan als hij hem zou vermoorden! Hij probeerde haar op verschillende manieren pijn aan te geven. Zonder dat hij haar ooit had gezien. Dat deed hij door middel van haar beste vriendin te vermoorden, en andere pijn te doen. Daar kreeg Saskia steeds visioenen door. Dus ze wist wat er aan de hand was! Zodra hij Saskia eigenhandig probeerde te vermoorden om haar vader te pijnigen...

    Dit is m In het eerste hoofdstuk kun je trouwens lezen wie Saskia is.

    De rollen:
    Stiefmoeder Saskia (Word later vermoord)
    Saskia's beste vriendin (Word vermoord)
    Vriendin van Saskia die ze midden in het verhaal ontmoet, die samen met haar gaat vluchten (Word ontvoert, maar ontsnapt)
    Yousef (Hiervoor zoek ik een jongen, anders klopt het verhaal niet meer, als deze rol niet word genomen dan word het gewoon een personage net als Saskia)

    Dit waren de rollen.
    Oke als er meer aanmeldingen komen dan zal ik moeten kiezen. Dat betekend dat er een paar weg moeten.

    Dit moet je even invullen:
    Rol:
    Naam*:
    Leeftijd:
    Foto of korte beschrijving van hoe je er ongeveer uit ziet:
    Karakter:
    Typich jij:

    Dingen met een * hoef je als je Yousef wil zijn niet in te vullen.

    Bedankt allenmaal!

    XxXxX

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 15:19 ]

    Rol: Vriendin van Saskia die ze midden in het verhaal ontmoet, die samen met haar gaat vluchten (Word ontvoert, maar ontsnapt)
    Naam*: Jamie
    Leeftijd: 14
    Foto of korte beschrijving van hoe je er ongeveer uit ziet: Jamie
    Karakter: Vrolijk, behulpzaam, spontaan, ze is erg eigenwijs maar zo op zijn tijd weet ze ook wel dat ze het niet moet zijn. Ze is erg sociaal, maakt snel vrienden en ziet bijna alles toch wel positief in.
    Typich jij: Ze helpt altijd haar vrienden/vriendinnen, maakt niet uit hoe laat


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Boundaries schreef:
    Rol: Vriendin van Saskia die ze midden in het verhaal ontmoet, die samen met haar gaat vluchten (Word ontvoert, maar ontsnapt)
    Naam*: Jamie
    Leeftijd: 14
    Foto of korte beschrijving van hoe je er ongeveer uit ziet: Jamie
    Karakter: Vrolijk, behulpzaam, spontaan, ze is erg eigenwijs maar zo op zijn tijd weet ze ook wel dat ze het niet moet zijn. Ze is erg sociaal, maakt snel vrienden en ziet bijna alles toch wel positief in.
    Typich jij: Ze helpt altijd haar vrienden/vriendinnen, maakt niet uit hoe laat

    Bedankt.

    Nog mensjes die zich willen aanmelden?

    Rol: beste vriendin die vermoord wordt
    Naam*: Raven Isabella Coddles
    Leeftijd: 15
    Foto of korte beschrijving van hoe je er ongeveer uit ziet: redelijk groot (1.73), amandelogen, volle lippen, witte huid, een klein wipneusje, zwart haar.
    ik draag vooral zwart en rood, spikes, handschoentjes, nep leer, zwarte boots en zwartgelakte nagels en ook T-shirts met scharen, messen en etc. op, of bandshirts

    Karakter:koppig, kwetsbaar, brutaal tegenover leerkrachten, behulpzaam, heeft een laag zelfbeeld, ziet alles zwart-wit, kan niet met complimenten om, creatief…

    Typich jij: loopt tegen deuren aan, is heel onhandig.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    TheRipper schreef:
    Rol: beste vriendin die vermoord wordt
    Naam*: Raven Isabella Coddles
    Leeftijd: 15
    Foto of korte beschrijving van hoe je er ongeveer uit ziet: redelijk groot (1.73), amandelogen, volle lippen, witte huid, een klein wipneusje, zwart haar.
    ik draag vooral zwart en rood, spikes, handschoentjes, nep leer, zwarte boots en zwartgelakte nagels en ook T-shirts met scharen, messen en etc. op, of bandshirts

    Karakter:koppig, kwetsbaar, brutaal tegenover leerkrachten, behulpzaam, heeft een laag zelfbeeld, ziet alles zwart-wit, kan niet met complimenten om, creatief…

    Typich jij: loopt tegen deuren aan, is heel onhandig.

    Bedankt.

    Rol: oeh beste vriendin maar ja die is al bezet dus ik doe het toch maar het hoeft allemaal niet bladie bladie bla. anders mag jij gewoon iets uitkiezen of niks.
    Naam*: Leanne Dijkhuizen
    Leeftijd: 15
    Foto en korte beschrijving van hoe je er uit ziet:Leanne heeft lang blond haar en vreemd bruine ogen. ze vind opmaken ze draagt bijna altijd kleren die je bepaalt als eigen style kan zien
    Foto 2
    Karakter:Leanne is snel vrolijk en lacht snel om te droge grapjes. als ze helemaal haar zin heeft of als er iets heel leuks aan komt praat ze er ieder moment van de dag om. Ze vind chocolade leuk en heeft een schoenen tik. In het bos voelt ze zich thuis en ze rijdt paard ze rijd dan meestal zonder zadel.
    Typich jij:Als iemand haar vraagt te stoppen stopt ze toch niet.

    kussies Sassie (ja ik heet ook saskia)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 18:53 ]

    Vriendin van Saskia die ze midden in het verhaal ontmoet, die samen met haar gaat vluchten (Word ontvoert, maar ontsnapt)
    Dit moet je even invullen:
    Naam*:Milly Burned
    Leeftijd: 16
    Foto of korte beschrijving van hoe je er ongeveer uit ziet: michelle
    Karakter: Lief, slim, eigenwijs, sterk, koppig.
    Typich jij: is altijd heel vrolijk wat er ook is en als ze ruzie heeft gaat ze meestal gelijk op de vuist.


    Be yourself, before you forget who that is.

    ^^ bedankt mensjes!