• Ga ik jullie vertellen hoe mijn dagje was:
    Eerst ging ik met m'n moeder naar de stad, want zij had een truitje nodig en ik een nieuwe tas voor na de zomervakantie voor naar school. Ik heb een vetgave supermooie cromia bowlingbag gekocht. Om 7 uur in de avond ging ik samen met m'n moeder naar Eclips, echt super mooi. Dus wij komen uit de bios en er was net rust bij Nederland - Uruguay. Dus wij pakken snel onze fietsen en wurmen ons door alle oranje supporters die bij een café staan heen. Komen we achter een stel negers (niet scheldend bedoeld ofzo) te fietsen. Die gasten slingerden over de hele weg heen. En eentje zei zo tegen de andere: ''Jonge je wilt toch n*ken, pak die 2 dan.'' Andere:''Jonge, dat is een kind van 14 jaar ofzo met een moeder van 40 ofzo, daar ga ik toch niet zomaar mee n*ken. Andere jongen:''Je wilt toch graag n*ken, vraag ze gewoon of zo willen. En zo ging dat dus de hele tijd door. Eindelijk gingen die gasten weg en ik sjeezde naar huis. Thuis de wedstrijd kijken, nja, kussen voor m'n kop. Ik kon gewoon niet tegen die spanning van 1 - 1. Toen de wedstrijd afgelopen was heb ik om 13 uur 'Yes Man' zitten kijken. En dat was mijn heerlijke dagje. ^^(Behalve die gasten dan, die waren irri) x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Gezellig n_n. -Behalve voor die oversekste gasten dan c:-


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Whaha, dat klinkt gezellig =]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    haha, klinkt leuk:P

    Carcass schreef:
    Gezellig n_n. -Behalve voor die oversekste gasten dan c:-


    When words fail music speaks

    De overwinning van Nederland was het mooist van gister :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.