Ik had vannacht een raaaare nacht.
Ik droomde dat ik met een aantal mensen in een boot zat maar alle kleren waren overboord gevallen dus die moesten we uit het water gaan vissen. En toen werd ik wakker, maar toch droomde ik nog. En mijn deken was de boot ofzo en wat buiten mijn deken lag was water maar de rand van mijn bed was de rand van de boot (is niet erg logisch maarja, kan ik er wat aan doen :'D). En ik was serieus iets van een kwartier bezig met onzichtbare kleren zoeken en uit het 'water' proberen te vissen maar het lukte steeds maar niet, want ja er waren natuurlijk geen kleren. En ik had zoiets van 'Waar de fuck ben ik mee bezig' want ik was eigenlijk gewoon wakker, maar toch bleef ik doorgaan.. :'D
Ik heb ook wel eens dat ik droom dat ik in een eindeloos gat val en als ik dan wakker word duurt het echt iets van 10 seconden voordat ik een matras onder me voel, daarvoor zou ik zweren dat ik niks onder me had, ook aan de manier waarop ik met mijn armen en benen schop en zwaai.. En zowiezo slaapwandel ik al van kleins af aan.
Wie heeft er ook wel eens van die 'wtf' momenten in zijn slaap/bewustzijn?
Everything means nothing, if I ain't got you.