• Jep Sam, en ik maken een geweldig Wk verhaal -een beetje laat we know- En daarvoor zoeken we rollen.

    Korte beschrijving.

    It is hard to make changes, but for you i will!

    Samira is een voetbalgek, niet zomaar een voetbalgek, maar echt een voetbaljunk. Ze sleurt haar beste vriendin Charlotte dan ook met liefde mee naar het WK voetbal, in Zuid-Afrika. Maar Charlotte háát voetbal, echt haten. Ze zou het liefst al die arrogante voetballers een schop onder de kont geven. Maar dan ontmoeten ze David Villa en Iker Casillas, twee leden van het spaanse team. Wat als dan opeens de rollen worden omgedraaid, en Charlotte van voetbal gaat houden, en Samira het gaat haten?


    Sam en ik zoeken nog rollen voor.
    Vriendinnen voetballers. Vriendin Robin van Persie + vriendin Charlotte; Pershoofd.
    Vriendinnetje Lionel Messi + vriendin Samira; Casanova.
    Vriendinnetje Fernando Torres; Springbreak
    Vriendinnetje Cristiano Ronaldo; Portugal
    Minnares Fernando Torres; Santo
    Vriendinnetje Rafael van de vaart; VivaEspana
    Vriendinnetje David Villa, voordat Samira iets met hem krijgt; Italie.


    Beschrijving.
    Rol;
    Naam.
    Achternaam;
    Afkomst;
    Nationaliteit;
    Karakter;'
    Hobby's;
    Uiterlijk;
    Extra;


    Enjoy,

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 10:54 ]


    SLOAN.

    Zijn er al voetballers bezet :3?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Nope, je bent de eerste reactie haha. Oh gaawd, eigenlijk failt Charlotte nog meer dan Lotte. ;_;


    SLOAN.

    Mag ik Torres (toeeeeeeeeeeeeeeeee ?:9~)


    The soul needs autumn.

    Ofc. -bedenk wel dat hij de meest falende spits is van dit wk - haha


    SLOAN.

    Footballeur schreef:
    Ofc. -bedenk wel dat hij de meest falende spits is van dit wk - haha

    Dat is een detail.(krul)
    Bedenk ook dat hij nog maar net herstelt is van een blessure en niet zo hard heeft mogen/kunnen trainen als de andere en dat hij wel ietsje beter wordt na het einde toe en dat als hij op dreef komt, ze hem op een of andere manier altijd tegen de grond weten te knallen (cat)


    The soul needs autumn.

    Ik wil Villa :3


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Rol; Vriendin Charlotte, Vriendin v Persie.
    Naam; Phoebe
    Achternaam; Agillas.
    Afkomst; Spanje.
    Nationaliteit; Spaans.
    Karakter; Verlegen en een Feest beest.
    Hobby's; Paardrijden en Voetbal.
    Uiterlijk; Lang blond haar, een piercing in haar kin, zee blauwe ogen en lange vol zwarte wimpers.
    Extra; Dat jullie moeten beginnen! Lekkerds!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Italie schreef:
    Ik wil Villa :3


    Maar die is al bezet ;_;. Tenzij je wilt vechten met Samira haha. Je kan wel iedereen nog. :3 -van mij mag je zelfs. ehm. Pique-


    SLOAN.

    Rol; Vriendin Leo Messiii :9~ + vriendin van Samira (van voetbal)
    Naam: Amber Valdírez
    Afkomst; Spaanse met Engelse roots.
    Nationaliteit; Spaanse
    Karakter; Nieuwsgierig, opgewekt, altijd vrolijk maar serieus als het echt nodig is, altijd geinteresseerd, nuchter. Blijft altijd zichzelf, no matter what. Zorgzaam.
    Hobby's; Voetballen & koken! :Y)
    Uiterlijk; Foto.
    Extra; Nothing. ;D



    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 22:16 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Rol; Vriendin Christiano Ronaldo
    Naam. Kate
    Achternaam; Rivera
    Afkomst; Spanje
    Nationaliteit; Spaans
    Karakter;' Kate is een vrolijk type. Ze is altijd vrolijk maar kan erg ondeugend zijn. Kate heeft een hart van goud en zou nooit iemand met opzet pijn doen. Haar vrienden zijn alles voor haar, haar vrienden waren er namelijk om haar te troosten toen ze beide haar ouders verloor in een ongeluk toen ze 18 was. Ze zou voor haar vrienden door het vuur gaan en ze betekenen ook alles voor haar. Ze is erg sportief en altijd wel in voor een potje voetbal. Kate is een creatief iemand ze tekent en schildert veel en ontwerpt ook logo’s voor clubs. Toch is ze iemand die niet al te veel vertrouwen heeft in mensen, ze legt niet snel nauwe banden met mensen en houd het graag bij de vrienden die ze nu al heeft. Kate is erg betrouwbaar en mensen die haar al langer kennen vertellen al hun problemen aan haar. Kate heeft zowel een luisterend oor als iemand die heel erg veel praat. Kate is iemand die goed kan functioneren in een groot gezelschap maar heeft ook tijd voor zich zelf nodig.
    Hobby's;Film Kijken, Tekenen, Schilderen, Voetballen, Spanje Supporten, Haar hond uitlaten, Slapen, Muziek luisteren.
    Uiterlijk; Kate heeft lang bruin haar tot net onder haar borsten en het is stijl. Ze heeft felle blauwe ogen en mooie volle lippen. Haar jukbeenderen laten haar gezicht erg mooi uitkomen. Kate is ongeveer 1.80 , sportief en slank
    Extra; Ze heeft een husky pup genaamt Wolf en die neemt ze overal mee naartoe.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 22:15 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Footballeur schreef:
    (...)

    Maar die is al bezet ;_;. Tenzij je wilt vechten met Samira haha. Je kan wel iedereen nog. :3 -van mij mag je zelfs. ehm. Pique-


    Net was er nog niemand bezet :3 naja zal ik hem anders veranderen :'D!


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    En als Ronaldo bezet is geef dan maar iemand die over is :3

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 22:20 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Rol;Net verloofd met Fernando Torres
    Naam; Lindsey
    Achternaam; Woods
    Afkomst; Spaans-Belgisch
    Nationaliteit; Spaans
    Karakter; verlegen, rustig, fantasierijk
    Hobby's; koken, lezen
    Uiterlijk; Blond haar tot iets onder de schouders, groen-blauwe ogen die schitteren als ze gelukkig is. In de zomer lichte sproetjes. Een huid die net iets te licht is voor een Spaanse. Niet erg groot, mooi van bouw.
    Extra; Wil dolgraag kinderen en is al 2 jaar samen met Fernando. Ze zou erg graag les willen geven.


    The soul needs autumn.

    Casanova schreef:
    Rol; Vriendin Leo Messiii :9~ + vriendin van Samira (van voetbal)
    Naam: Amber Valdírez
    Afkomst; Spaanse met Engelse roots.
    Nationaliteit; Spaanse
    Karakter; Nieuwsgierig, opgewekt, altijd vrolijk maar serieus als het echt nodig is, altijd geinteresseerd, nuchter. Blijft altijd zichzelf, no matter what. Zorgzaam.
    Hobby's; Voetballen & koken! :Y)
    Uiterlijk; Foto.
    Extra; Nothing. ;D







    En je wilt mijn vriendinnetje niet zijn (huil)


    SLOAN.

    Maak bekend! & Dat is een bevel! :9~:9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus