Nou, het begon ongeveer 2 weken geleden, ik had een examenfeestje en had net te horen gekregen dan mijn crush P 2 meisjes mee naar huis had genomen. Dus ik als een gek gaan zuipen, nou serieus er is niks leuks aan alles zien draaien (niet beginnen dus kindjes die nog nooit gedronken hebben, is niet goed voor je! :x). Nou ik was dus de hele avond al met een vriend aan het praten J, en J zat P uit mijn hoofd te praten van "hij is jou niet waard, hij is te oud, blablabla". En op een gegeven moment had ik dus door dat hij niet naar mijn ketting zat te kijken (wat ik daarvoor dacht). Ooh geloof me dat is beschamend. Maar goed, we gingen zitten en ineens ging hij me allemaal vast pakken enzo, en ik was zo dronken dat ik het toe liet. En toen ging iedereen pushen dat we moesten zoenen, draaide ik me naar J om iets te zeggen, zoent hij me! o_o
Ik was dus helemaal over de zijk, ook omdat ze daarna weer begonnen met pushen. Ik ben boos weg gelopen, hij snapte de hint geloof ik
![XD XD](/images/smilies/laugh.gif)
![:3 :3](/images/smilies/smile3.gif)
En nu weet ik niet meer wat ik moet doen, want kijk opzich is J2 wel leuk, maar nog steeds voel ik meer voor P. En sowieso weet J2 nog neit dat ik fan ben van TH en dat Bill best een grote rol speelt in mijn leven. Ik ben ook bang dat hij helemaal gek word als hij mijn kamer in loopt ofzo (poster, posters en nog eens posters). En dan hebben we nog J, iets maakte me jaloers doen het lijkt me sterk dat daar niks achter zit. Maar ik word helemaaaaaaal gek van mezelf, ik kom hier echt niet uit.
Help?
-