Ja, dit is er gebeurd nadat mijn vriendin met haar ex ging praten. Voor de mensen die niet weten wat er is gebeurt, lees dan dit klik
En dit is er gebeurt. Ze heeft hem een knuffel gegeven, maar hij deed nogal afstandelijk. Ze wenste hem fijne vakantie en hij zei droog: Oke?! En toen vroeg ze of hij even mee wilde praten en hij vond het goed en liep alvast ergens waar ze alleen konden zijn. Toen begon ze tegen hem te zeggen wat ze voelde en dat ze er erg mee zat en nog steeds hoopte dat het goed kwam. Maar hij zei dat hij het niet wist. En zij zei dat ze voelde dat het niet alleen vanwege haar moeder was, toen hij het uitmaakte. En hij zei: "Nee, klopt." En toen vroeg ze wat er meer achter zat. En hij zei: "We passen gewoon niet bij elkaar en ik voel ook niks meer voor je." Terwijl hij 2 weken voor hij het uitmaakte tegen haar zei dat hij een serieuze relatie met haar wou beginnen. Ik bedoel, zoiets hoor je dan niet te zeggen. En als hij het uitmaakt moet hij wel erbij zeggen dat hij dan niks meer voelt. Want zij dacht dat het alleen om haar moeder ging en dacht dat er anders misschien nog hoop was en dat hij nog wel aan haar dacht. Niet dus, ik bedoel, dat is toch een ongelooflijke klootzak?
Daarna is ze gewoon naar huis gegaan nadat hij haar fijne vakantie wenste en ze weet waar ze aantoe is en probeert hem te vergeten. Makkelijk gezegt dan gedaan, vind ze zelf ook, maar ze probeert het. Gelukkig is het vakantie, dus hoeft ze hem niet meer te zien.
[ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 20:08 ]
Nothing last forever, if we both know hearts can change