Het gaat over het forum zelf. Als je zo aanklinkt dat je een notificatie wilt bij elke reactie na je bericht. Dan krijg je dus bij elke reactie een mail. Maar soms gaan die reactie zosnel, dat ik dan binnen de minuut tientallen mails krijg van reacties. En omdat ik dan nog notificaties krijg van andere topics, moet ik dus al die mails openen en tegen de tijd dat ik alle mails geopend heb. Zijn er weer 10 mails meer. en zo gaat het door.
Dus nu mijn suggestie: Zouden jullie niet zo kunnen doen dat je 1 notificatie stuurt wanneer er gereageert is in een topic, ookal is dat 10 keer dat ze gereageert hebben en dat je dan als die notificatie geopend is een nieuwe notificatie stuurt wanneer er een nieuwe reactie is.
Okee het klinkt ingewikkelt maar komt hier op neer: gewoon een mail krijgen wanneer er gereageerd is in een topic, maar 1 mail ookal zijn er 10 reacties en dat je dan als je die mail opend en er wordt daarna nog een reactie geplaatst dat je dan weer een mail krijgt. Zodat je niet zoveel mails krijgt die je dan moet openen
Okee ik weet dat alleen een notificatie van de eerste reactie na mij bestaat. maar dan na die notificatie vind ik dat topic niet meer terug enzo.
Ik hoop dat jullie me begrijpên?
- Home
- Forum
- Suggesties
- Notificaties op het forum! xD
Notificaties op het forum! xD - Suggesties
-
13 aug 2008 - 12:5013 aug 2008 - 13:00
Ik begrijp je wel, maar het probleem is dat je voor jouw idee in de mailbox van users moet kunnen kijken als je wil weten wanneer die notificatie geopend is. En dat kan én mag niet. Dat is wettelijk verboden.
Bored.
13 aug 2008 - 13:01Misschien is het gewoon makkelijker om aan te geven dat je géén notificaties wil ontvangen. Of alleen van de topics waar je ook echt iets aan hebt.
Bored.
13 aug 2008 - 13:01Jaa, dat is waar, maar ik zit ook op een ander TH forum, maar dat is helemaal niet zoals quizlet.
En daar is het wel zo. ik weet ook niet hoe ze dat doen13 aug 2008 - 13:02Jaa, dat is waar, maar ik zit ook op een ander TH forum, maar dat is helemaal niet zoals quizlet.
En daar is het wel zo. ik weet ook niet hoe ze dat doen
Dan moeten ze dus in je mailbox kunnen kijken. Anders kan het niet.Bored.
13 aug 2008 - 13:05gewoon ogen geopend houden.. om de zoveel tijd bij mijn topics kijken en geeen notificaties aanklikken. Zo kan 't ook
Wie du mir, so ich dir.
13 aug 2008 - 13:0613 aug 2008 - 15:11Jammer, want het zou leuk zijn