De stelling van vandaag luidt:
Homo's moeten kinderen kunnen adopteren.
(dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)
- Home
- Forum
- Oude Stellingen
- [stelling] Homo's moeten kinderen kunnen adopteren.
[stelling] Homo's moeten kinderen kunnen adopteren. - Oude Stellingen
-
3 juli 2010 - 0:013 juli 2010 - 0:013 juli 2010 - 0:023 juli 2010 - 0:02
Eens. Als ze er goed voor kunnen zorgen en alles, zie ik het verschil niet tussen een homopaar die een kind adopteert en een vrouw & man die een kind adopteert.
I hope heaven needs you more than I do now.
3 juli 2010 - 0:02Totaal mee oneens! Haha nee grapje, zeker mee eens Ö
My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.
3 juli 2010 - 0:03Carcass schreef:
Eens. Als ze er goed voor kunnen zorgen en alles, zie ik het verschil niet tussen een homopaar die een kind adopteert en een vrouw & man die een kind adopteert.
Inderdaad. Maar ging dit niet omdat het kind dan iets mist? Een moeder/vader? Er zijn genoeg kinderen met gescheiden ouders, moeten ze hun ook de kinderen afpakken dan?My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.
3 juli 2010 - 0:04Namorado schreef:
(...)
Inderdaad. Maar ging dit niet omdat het kind dan iets mist? Een moeder/vader? Er zijn genoeg kinderen met gescheiden ouders, moeten ze hun ook de kinderen afpakken dan?
Oh. Nevermind. Ik dacht dat de stelling over iets anders gingI hope heaven needs you more than I do now.
3 juli 2010 - 0:06Carcass schreef:
(...)
Oh. Nevermind. Ik dacht dat de stelling over iets anders ging
Ja gaat ook over gaystellen die kinderen mogen adopteren, maar ik bedoel; ze mogen het toch niet omdat het kind dan zogezegd wat mist. Dat bedoelde ik Vaag he.My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.
3 juli 2010 - 0:08Namorado schreef:
(...)
Ja gaat ook over gaystellen die kinderen mogen adopteren, maar ik bedoel; ze mogen het toch niet omdat het kind dan zogezegd wat mist. Dat bedoelde ik Vaag he.
Oh lol, dat wist ik eigenlijk helemaal niet.
Weer eens wat bijgeleerd op de [/kuch] vroege morgen c:I hope heaven needs you more than I do now.
3 juli 2010 - 0:083 juli 2010 - 0:08Mee eens, als zij een kinderwens hebben moet dat zeker mogelijk kunnen zijn
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
3 juli 2010 - 0:16Joker schreef:
Eens, Argumenten zijn niet eens nodig.your eyes are like stars in the night.
3 juli 2010 - 0:223 juli 2010 - 0:243 juli 2010 - 0:46Joker schreef:
Eens, Argumenten zijn niet eens nodig.The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell
3 juli 2010 - 0:47Namorado schreef:
(...)
Ja gaat ook over gaystellen die kinderen mogen adopteren, maar ik bedoel; ze mogen het toch niet omdat het kind dan zogezegd wat mist. Dat bedoelde ik Vaag he.
Hoezo? Ze hebben twee papa's met vaak een aardige mama flair. Dan hebben ze toch juist alles dubbel. :'DThe two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell