Ik heb net de eerste helft gezien en het is echt erg gelijk al twee hele goede doelpogingen waarvan er een zat, dan denk ik waar is die verdediging als Robbe een beetje moet gaan verdedigen. En Brazilië gaat door onze verdediging alsof het niks is....
gelukkig ging het later iets beter en speelde ze sterk en strak over, en kopte ook vaak mooi maar bij het doel wordt te lang getwijfeld, en de keeper is veel te goed... Gelukkig is Maarten ook goed... ik ben blij dat het 1-0 is en nog niet erger, ik wil zo graag dat nl gelijk gaat spelen
-
2 juli 2010 - 16:432 juli 2010 - 16:46
Dit gaan we volgens mij verliezen, ze moeten echt andere spelers erin doen. Zoals Elia of Huntelaar.
En Brazilië is echt argesief, steeds duwen enz. O.O"Don't look back, you're not going that way."
2 juli 2010 - 16:47nl verliest.
Vampire Heart.
2 juli 2010 - 16:47Ik vind dat we een flut verdedeging hebben. Zet Elia of Hunterlaar er in.
Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!
2 juli 2010 - 16:48Ik schaam me voor Nederland hahaha :'D
Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.
2 juli 2010 - 16:48Mijn vader en ik schreeuwen de hele buurt onder met verwensingen voor die Brazilianen, ahum.
Elia/Huntelaar moet er gewoon in, want als het 2-0 word, ligt nl eruit.Orders say shoot, you pull the trigger?
2 juli 2010 - 16:49frizzled schreef:
Dit gaan we volgens mij verliezen, ze moeten echt andere spelers erin doen. Zoals Elia of Huntelaar.
En Brazilië is echt argesief, steeds duwen enz. O.O
Brazilië speelt het inderdaad wel eens 'vuil'. o:All this dampness is damp.
2 juli 2010 - 16:50Italie schreef:
Ik vind dat we een flut verdedeging hebben. Zet Elia of Hunterlaar er in.
Idd maar volgens mij gaat Elia erin, dat zij die ene gast die commentaar geeft. De waarzegster heeft het iniedergeval mis die dacht 3-0 nl...2 juli 2010 - 16:58SerbiaServie schreef:
(...)
Idd maar volgens mij gaat Elia erin, dat zij die ene gast die commentaar geeft. De waarzegster heeft het iniedergeval mis die dacht 3-0 nl...
Ik denk 3-0 voor Brazilië, Sorry NederlandEasy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!
2 juli 2010 - 17:022 juli 2010 - 17:04Kom ik met mijn 3-0
Ik heb al verlorenEasy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!
2 juli 2010 - 17:06Hahahah, bij ons achter gaan ze vuurwerk gooien omdat nederland heeft gescoort
Ik viel bijna van m'n stoel jonge.The way we live, is the way we die
2 juli 2010 - 17:072 juli 2010 - 17:07HAMBURGERR schreef:
Hahahah, bij ons achter gaan ze vuurwerk gooien omdat nederland heeft gescoort
Ik viel bijna van m'n stoel jonge.
haha bij mij ookFuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz
2 juli 2010 - 17:12Nl maakt gewoon geen gebruik van de ruimte die steeds vrij komt xo
If you don't stand for something, you'll fall for anything.
2 juli 2010 - 17:12