• Nee echt waar. Ik ging om half 12 naar bed. Ik werd rond half 1 wakker van een mug. Dus ik m'n vader halen die 'm heeft weggejaagd. Ik weer in m'n bed, komt de volgende weer. En dat ging zo de hele tijd door. Volgens mij stonden ze gewoon in de rij om om mijn hoofd te gaan zoemen en om mij lekker te gaan irriteren.(krul) Ach ja, toen sliep ik rond 5 uur weer. En lekker hoor, om 7 uur hoor ik Tringgggggg, buh. >.< Nouja gelukkig hoefde ik alleen nog m'n rapport op te halen.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik ook hoor. Ik ging om 2 uur slapen en toen maakte mijn Kitten mij weer wakker om 5:30 (krul)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Italie schreef:
    Ik ook hoor. Ik ging om 2 uur slapen en toen maakte mijn Kitten mij weer wakker om 5:30 (krul)

    Aah, dat is irritant. Toen mijn kat nog kleiner was deed hij dat ook elke keer.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Je vader komt voor een mug om half 1 snachts? ;o
    Chill
    Mijn vader zou echt om half 1 zijn bed niet uitkomen en al helemaal niet voor ene mug x)
    Maar das iss minder zo kort slapen


    Vampire Heart.

    Ik ging om 11 naar bed en om 4 uur lag ik pas écht te slapen. En vanochtend werd ik om 7 uur wakker. Dus ook ik heb niet veel geslapen.


    Liefde is net zoals Japan. Het is groot.

    Ik wil ook mijn rapport al halen! wij hebben nog 3 dagen proef werk week maar dat heb je waarschijnlijk in het Zuiden (Zuid-Gelderland) ik hbe vandaag ook slecht geslapen want ik viel in slaap en werd om 4 uur 's morgens wakker met zo'n gevoel van: Kut ik ben nederlandsvergeten te leren! dus ik helemaal leren enzo maar op de een of andere manier was ik super vrolijk dus stond ik om 6 uur op. En de proefwerken gingen voor mijn gevoel wel goed dus alleen nog meer rede om blij te zijn.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    DianeESCAPE schreef:
    Je vader komt voor een mug om half 1 snachts? ;o
    Chill
    Mijn vader zou echt om half 1 zijn bed niet uitkomen en al helemaal niet voor ene mug x)
    Maar das iss minder zo kort slapen

    Hij was nog wakker. Daarom kwam ik ook naar hem toe, omdat ik wist dat hij nog wakker was. ^^


    *insert philosophical cringe expression here*

    We hebben ongeveer hetzelfde verhaal. Ik heb ook ongeveer maar 5uurtjes slaap gehad. Werd gewekt door een mug, en ik ben ook al gestoken op mijn gezicht:O Nou toen kon ik niet meer slapen want die mug bleef maar zoemen. Ik werd echt gek van dat rotbeest :@ En ik moest vanochtend ook mijn rapport halen xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ging om 1 uur naar bed.. maar mocht eerst nog en joekel van een motvlinder weghalen .. Whaaaaah :| lang leve de stofzuiger.


    La credenza è una medicina contro il timore

    nerveus schreef:
    We hebben ongeveer hetzelfde verhaal. Ik heb ook ongeveer maar 5uurtjes slaap gehad. Werd gewekt door een mug, en ik ben ook al gestoken op mijn gezicht:O Nou toen kon ik niet meer slapen want die mug bleef maar zoemen. Ik werd echt gek van dat rotbeest :@ En ik moest vanochtend ook mijn rapport halen xD

    Dat lijkt inderdaad heel erg op mijn verhaal. x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb eindelijk nog is kunnen slapen, gha 3nachten niets geslapen ;D

    Daarom slaap ik altijd met insecticide naast mijn bed, haha.


    All this dampness is damp.

    ik heb dehele nacht niet geslapen maar ik hoefde gelukkig niets meer op te halen
    heb al een maand vakantie..


    A Noble was Born in Chaos

    Hahah, dat lijkt me zzoo vervelend. Ik had 2 weken geleden hooikoort (super veel last) en ha d5 dagen iedere dag 4 uur geslapen . K was doood


    Run, but you can't escape