• Haha van de 400/500 studenten op onze school zijn er vandaag op de allerlaatste dag school voor de vakantie maar 10 in totaal! xD
    waaronder ik! (a)

    en ik vind het echt heel grappig :')


    dream, dare, fly!

    Wow, kleine school zit je op dan.

    Wow:O lekker weinig xD
    en ik vond het al veel dat er 20 leerlingen er niet waren tijdens mijn Kunst les.. xD ben benieuwd hoeveel er zijn met de andere lessen...

    Maarreh, wat moeten jullie nu doen dan? Niks? of...


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    HAHAHA.
    Dan zijn er wel veel afwezig moesten ze bij ons niet flikken dat er van meer dan 1100 leerlingen maar 10 waren. -waarschijnlijk zou ik er dan niet zijn-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    o.o

    Wth, bij ons op school zou het niet waar zijn :'DD

    -ik zit btw ook maar op een school met 500/700 leerlingen ofzo-

    [ bericht aangepast op 2 juli 2010 - 9:44 ]


    Only losers can act the way you do

    Coldplay schreef:
    Wow, kleine school zit je op dan.


    jup bewust gekozen vorig jaar zat ik op een mbo met 1500 tot 2000 studenten en dat vond ik helemaal niet fijn!
    Ik ben meer op me gemak in een kleine school en daar hebben de leraren veel tijd voor je en ken je iedereen (:


    dream, dare, fly!

    Valerius schreef:
    (...)

    jup bewust gekozen vorig jaar zat ik op een mbo met 1500 tot 2000 studenten en dat vond ik helemaal niet fijn!
    Ik ben meer op me gemak in een kleine school en daar hebben de leraren veel tijd voor je en ken je iedereen (:

    Hmm, ja true.

    RescueMe schreef:
    Wow:O lekker weinig xD
    en ik vond het al veel dat er 20 leerlingen er niet waren tijdens mijn Kunst les.. xD ben benieuwd hoeveel er zijn met de andere lessen...

    Maarreh, wat moeten jullie nu doen dan? Niks? of...


    nou de klassen worden samengevoegd per opleiding dus alle media en vormgevingsklassen komen bij elkaar in (zijn 3 klassen) maar dan zijn we alsnog maar met z'n 7en xD van sociaal cultureel werker zijn er maar 2 en van fotografie maar 1 en van event en organisatie helemaal niemand xD
    wel mogen we eerder weg omdat ze 1 les niet door laten gaan en de andere ingekort word (:


    dream, dare, fly!

    Coldplay schreef:
    Wow, kleine school zit je op dan.

    Op mijn school zitten er 200 tot 500? ;x
    Maar dat is wel fijn, want..je hebt alle ruimte x'D


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    VivaEspana schreef:
    (...)
    Op mijn school zitten er 200 tot 500? ;x
    Maar dat is wel fijn, want..je hebt alle ruimte x'D


    jaah precies xD


    dream, dare, fly!