• Nu doet hij het weer.

    Oke mijn tante is geschieden en die man waar ze toen die tijd mee getrouwt was heeft duizenden euros gejat, echt sirieus duizenden. Me tante is daarom geschieden. Hij heeft zijn kinderen verwaarloost zo erg dat mijn oudste nichtje huilend naar hem toe gaat. Hij neem zijn kinden ONverzekerd mee op vakantie. Hij is mijn tante naar de keel gevlogen, ik was toen bij haar thuis en geloof me die heb ik onwijs hard geslagen toen. Hij gaat nu verhuizen omdat hij blut is mega hoge schulden. Me tante heeft 6000 euro voor hem betaald anders waren haar kinderen de spullen die daar lagen ingenomen. ze zou het terug krijgen NIET dus. En nu wilt hij naar Groningen verhuizen MET de kinderen hij geeft geen f*ck om hun.
    ik kan hem wel wurgen zo woedend ben ik nu, mijn tante verdiend dit echt niet.

    Dankje voor het lezen.


    Some angels have no wings.

    wow, echt lullig.


    Your make-up is terrible

    OMFG, indd niet normaal!


    Judging a person does not define who they are, it defines who you are.

    Ik zou naar de rechter stappen en het hoederecht aanvragen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Assassin schreef:
    wow, echt lullig.


    The way we live, is the way we die

    Hingucker zei op 1 juli 2010 - 18:54:

    Ik zou naar de rechter stappen en het hoederecht aanvragen.


    DAt kan niet ze heeft geen bewijs, alle bewijs wat ze eigenlijk zou moeten hebben heeft ie allemaal verdoezelt.


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    (...)

    DAt kan niet ze heeft geen bewijs, alle bewijs wat ze eigenlijk zou moeten hebben heeft ie allemaal verdoezelt.


    Zijn er geen familieleden die kunnen getuigen ofzo?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker zei op 1 juli 2010 - 18:59:

    Zijn er geen familieleden die kunnen getuigen ofzo?


    ja wij allemaal. Wij allemaal, mijn nichtje loopt nu bij een spygijator. En kindernhulp enzo.


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    (...)

    ja wij allemaal. Wij allemaal, mijn nichtje loopt nu bij een spygijator. En kindernhulp enzo.


    Kan je het dan niet proberen met die getuigen?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Omg, niet normaal.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.