Haha ik kan éindelijk weer eens 'flirterig' doen hahah,Want vrijdag was ik in z'n teenerdisco disco(:p) en toen zag ik z'n jongen met dreads,getinte huid,en vel groene ogen.Dus ik steeds in zijn kont knijpen(eigelijk heel erg schamelijk) en hij steeds lachen enzo en net was ik aan het rond neuzen op de hyves van mijn neef en toen zag ik hem staan,ik helemaal lachen dus ik hem toevoegen en krabbel gestuurd ; Heey,weet je nog wie ik ben?Van vrijdag (ofzo iets) met van die kusjes er achter.Dus ik kreeg maar niks terug dus ik denk oke weer door de mand gevallen( heb ik wel eens vaker gehad dat ik iemand dn een krabbel stuur met een 'x' en dn krijg ik niks terug ;$) maar toen kreeg ik eindelijk wat terug met 2 kusjes(!) dus ik helemaal lachen(volgens mij is dat een trek van mij ofzo ;s) en toen gingen we krabbelen :p
en toen was ik ff blij
maar wat mijn vraag dus was ; hebben jullie ooit ook een jongen gezien die niet lelijk was,maar waar je niks van wist en dn pats,boem vindje hem met toeval en dn ga je met hem praten terwel je denkt dat het een flop wordt ?
oké ik zal wel weer de enigste zijn ;p
xxx
[ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 22:51 ]
Listen to your heart and your dreams come true ~