• Ben ik vandaag zo bezig geweest met mijn kamer wat op te ruimen, en wil ik net stofzuigen, heeft onze hond de stofzuiger kapoet gebeten. Ja, dat lukt dus aan geen kanten héh. (cat)
    kan ik iemand's stofzuiger lenen, of wil iemand mijn kamer komen stofzuigen. (cat)

    -Geeft stofzuiger-


    your eyes are like stars in the night.

    Kom de mijne lenen, dan stopt mijn papa ooit eens met stofzuigen *__* srsly, vanaf dat hij thuiskomt van zijn werk totdat hij gaat slapen ligt die te stofzuigen en dan zagen dat hij weer zo lang heeft moeten werken.
    Kom 'm halen en breng 'm nooit meer terug :Y) Of neem mijn papa mee, stofzuigen is zowat zijn tweede hobby.

    ... whahah

    onze stofzuiger is een slang, dat je aan verschillende punten kunt aansluiten, en dan kun je overal in het huis stofzuigen...

    'Stoute hond'XD


    Dream not your live, live your dream!

    Mijn mama heeft net een spin opgezogen met de stofzuiger (nerd) maar je mag hem wel lenen hoor :3 - hopelijk kruipt de spin er niet uit


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ja natuurlijk, ik kom hem gelijk brengen :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Lol. Dat gaat lekker. Zo heet de politieke partij van Petertje =D


    Life is hard and then we die

    Inception schreef:
    Mijn mama heeft net een spin opgezogen met de stofzuiger (nerd) maar je mag hem wel lenen hoor :3 - hopelijk kruipt de spin er niet uit

    Gatverdamme, de jouwe wil ik niet. (cat)

    Conspiracy schreef:
    Kom de mijne lenen, dan stopt mijn papa ooit eens met stofzuigen *__* srsly, vanaf dat hij thuiskomt van zijn werk totdat hij gaat slapen ligt die te stofzuigen en dan zagen dat hij weer zo lang heeft moeten werken.
    Kom 'm halen en breng 'm nooit meer terug :Y) Of neem mijn papa mee, stofzuigen is zowat zijn tweede hobby.

    Ik neem de jouwe, daar krijg ik een stofzuigerman bij. :9~

    Conspiracy schreef:
    Kom de mijne lenen, dan stopt mijn papa ooit eens met stofzuigen *__* srsly, vanaf dat hij thuiskomt van zijn werk totdat hij gaat slapen ligt die te stofzuigen en dan zagen dat hij weer zo lang heeft moeten werken.
    Kom 'm halen en breng 'm nooit meer terug :Y) Of neem mijn papa mee, stofzuigen is zowat zijn tweede hobby.


    Mijn papa lijkt op jouw papa ö, mijn papa doet het s'ochtends vroeg tot s'avonds laat. Gek wordt je ervan :3


    SLOAN.

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Ik neem de jouwe, daar krijg ik een stofzuigerman bij. :9~

    Wat schuift dat? -pocket- (nerd)

    Wow, mijn moeder is aan het stofzuigen en nu besef ik pas hoe irritant het geluid eigenlijk is >< dus neem de mijne :'D

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Wat schuift dat? -pocket- (nerd)

    Tsss, ik had het kunnen weten. (cat) Ik wil je een drankje aanbieden. (cat)

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Tsss, ik had het kunnen weten. (cat) Ik wil je een drankje aanbieden. (cat)

    Mijn pa is meer waard dan een drankje hoor. Een drankje met een rietje :Y)

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Mijn pa is meer waard dan een drankje hoor. Een drankje met een rietje :Y)

    Ik wil er zelf twee rietjes van maken. Of is dat too much?

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Ik wil er zelf twee rietjes van maken. Of is dat too much?

    Too much is too much huh. Eentje is genoeg :3