• Ik heb soms bij liedjes dat ik het begin altijd helemaal leuk vind en dan de rest van het liedje minder leuk x']
    Voorbeeldjes:
    When It Rains - Paramore
    Be My Runaway - Racing Kites
    Maar nu vraag ik me dus af, wie heeft dit ook? :3


    wth.

    Ik heb dat heel soms. Vooral wanneer de stem van de zanger me compleet niet aanstaat, dan vind ik alleen het begin met enkel de muziek zonder zang mooi.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Ik heb dat heel soms. Vooral wanneer de stem van de zanger me compleet niet aanstaat, dan vind ik alleen het begin met enkel de muziek zonder zang mooi.


    All was well.

    Cloudburst schreef:
    Ik heb dat heel soms. Vooral wanneer de stem van de zanger me compleet niet aanstaat, dan vind ik alleen het begin met enkel de muziek zonder zang mooi.


    Ik heb dat bij het liedje Untouched van The Veronicas :]


    wth.

    Bij when it rains heb ik dat ook. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Dat heb ik heel vaak met filmmuziek. Die hebben meestal een stukje wat helemaal awesome is, de rest is gewoon...

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 15:36 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb dat wel eens in liedjes, maar niet specifiek in het begin. Kan ook midden in het liedje.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Dat heb ik bij Clocks ofzo van Coldplay


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Joker schreef:
    Dat heb ik heel vaak met filmmuziek. Die hebben meestal een stukje wat helemaal awesome is, de rest is gewoon...

    Cloudburst schreef:
    Ik heb dat heel soms. Vooral wanneer de stem van de zanger me compleet niet aanstaat, dan vind ik alleen het begin met enkel de muziek zonder zang mooi.


    Life is a beautiful struggle