• Ik vind het soms echt best raar en irritant als iemand bijvoorbeeld een antwoord op een topic geeft, en dat dan iedereen het gaat quoten. Het juiste antwoord is al gegeven, waarom zou je het dan nog moeten quoten?
    En hiermee bedoel ik dus niet meningen quoten.

Your make-up is terrible

Omdat je net hetzelfde wou zeggen en geen zin hebt om het zelf nog eens te typen?

All was well.

JBM schreef:
    Omdat je net hetzelfde wou zeggen en geen zin hebt om het zelf nog eens te typen?

Precies (nerd)

[ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 12:41 ]

wth.

JBM schreef:

Het hoeft al niet meer gezegd te worden. Volgens mij willen die mensen gewoon posts erbij.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Het hoeft al niet meer gezegd te worden. Volgens mij willen die mensen gewoon posts erbij.

Dat denk ik ook en ik stoor me er verschrikkelijk aan.. >.<

Let the Night embrace you

Assassin schreef:
    (...)

Nou nee, als een paar andere mensen het gaan quoten, dan is het duidelijk voor de topicmaker dat meerdere mensen dit vinden. Natuurlijk als er 15 zijn die na elkaar hetzelfde quoten is het ook dom.

All was well.

JBM schreef:
    (...)
    Nou nee, als een paar andere mensen het gaan quoten, dan is het duidelijk voor de topicmaker dat meerdere mensen dit vinden. Natuurlijk als er 15 zijn die na elkaar hetzelfde quoten is het ook dom.

Het ging mij niet op meningen maar op feiten. Meningen kunnen wel gequoted worden, want dan laat je weten van jou mening is. Maar een feit blijft een feit, dat veranderd niet dus hoeft het ook niet gequoted te worden, vind ik dan.

Your make-up is terrible

Ik doe het ook wel eens, maar ik heb posts zat. Dat interesseert me echt niks :']
    Soms verwoordt iemand het exact zo als ik van plan was op te schrijven en ja, een paar keer klikken en hoppakee. Maar als er 7 achter mekaar zijn geweest heb ik zoiets van: point made.

No growth of the heart is ever a waste

Volksfeind schreef:
    Ik doe het ook wel eens, maar ik heb posts zat. Dat interesseert me echt niks :']
    Soms verwoordt iemand het exact zo als ik van plan was op te schrijven en ja, een paar keer klikken en hoppakee. Maar als er 7 achter mekaar zijn geweest heb ik zoiets van: point made.

Dat bedoel ik, enkele keren kan, maar daarna wordt het irritant. :Y)
    Dit geldt trouwens zowel voor feiten als voor meningen.

[ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 12:46 ]

All was well.