• Zo vroeg opstaan dan. Ik moest eigenlijk mijn broertjes naar school brengen en vervolgens even boeken naar school brengen, maar anders was ik 12 uur m'n nest uitgekomen.

    En dit is eigenlijk ook wel lekker als je eenmaal wakker bent. Lekker ochtend, nog niet zo verstikkend warm. Lekker relaxed met een hele dag voor je. Ik denk dat ik dit de rest van de vakantie ga doen :9~

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 8:29 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Heerlijk (: Eerst was ik 6 uur wakker dus ben ik lekker met een stoeltje buiten gaan zitten. Zo lekker koel. iPodje in, hemel!

    Ik sta altijd 8 uur op. (krul)


    The way we live, is the way we die

    Ik ben juist op en het is een wonder. Normaal ben ik nooit mijn bed uit te slaan voor 10.30 uur.


    Never run out of reasons to smile...

    HAMBURGERR schreef:
    Ik sta altijd 8 uur op. (krul)


    Ik ook, als ik vrij heb.

    & op zondagen slaap ik tot 11uur.
    want anders heb ik die week te weinig slaap gehad.(krul)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 8:50 ]


    Smiling but close to tears.

    Ik ben het met je eens, maar vroeg opstaan doet zo'n zeer. (nerd)


    Let the Night embrace you

    Ik zou er vroeg uit, omdat ik om 11 uur stagegesprek heb voor stageperiode in september xD + omdat ik nog veel in het huishouden moet doen, heb je als je ouders 2 weken weg zijn. :P

    Maar nee ik dacht ik blijf mooi liggen tot 9 uur.. dammit xD Dat was het plan niet xD


    La credenza è una medicina contro il timore

    Soms slaap ik wel 's in het weekend minder dan doordeweeks x'd
    Maar ik werd vanochtend wakker gemaakt, omdat m'n moeder ging werken & om te zeggen dat ik alleen thuis was -jippie :3-
    Maar idd, dat vroeg opzijn is fijn :3


    wth.

    Nou, ik werd wakker om 10 uur.
    Ik dacht: noouu, ik ga eruit.
    Terwijl ik pas om kwart over 1 mn boeken mag doen ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.