• Van al door overal die reclame! Als er een tvfilm op is, dan doen ze én pauze én in het beeld van die reclames. Het zit nu zelfs voor Youtube-filmpjes!
    Nog meer mensen die hier gestoord door worden?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ja, vooral omdat ik altijd het gevoel heb alsof de reclame in het totaal nog langer duurt dan de film :Y)


    You’re falling into history.

    Ik heb het uitgeteld bij VT4 (ik neem vaak programma's op). Als je een programma van 40 à 45 minuten wil opnemen, moet je een uur timen.
    Dat wil zeggen: 1/3 van de opgenomen tijd is reclame.. That's síck! -haat reclame-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik denk dat dat zowat iedereen wel stoort. Mij dus ook.

    CandyKiss schreef:
    Ja, vooral omdat ik altijd het gevoel heb alsof de reclame in het totaal nog langer duurt dan de film :Y)

    Meestal is dat zo! Er is nog maar 1 zender die ik ken zonder reclame tussen films


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    CandyKiss schreef:
    Ja, vooral omdat ik altijd het gevoel heb alsof de reclame in het totaal nog langer duurt dan de film :Y)

    We moeten allemaal staken om TV te kijken, haha. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind het zowiezo bullshit dat het je gewoon door je strot gedouwd wordt, of je nou wilt of niet.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Vooral als je in de film zi t en dan: Lek jij wel is door? Gebruik dan Ob tampons -.-


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    Vooral als je in de film zi t en dan: Lek jij wel is door? Gebruik dan Ob tampons -.-


    Of tegenwoordig die reclamen van 'tampax pearl' --'
    Die is ook dom O.o 'zet moeder natuur schaakmat!'
    >.<


    You’re falling into history.

    Merte schreef:
    (...)
    We moeten allemaal staken om TV te kijken, haha. :Y)


    Dat doen we ;D
    + met van die grote borden natuurlijk naar de reclame makers gaan O.o

    En vragen, als ze dan toch zo nodig reclame willen maken, dat ze dan leuke reclame maken :Y)


    You’re falling into history.

    Bij Youtube is het echt irritant ja ._.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, en soms is er na 15 minuten alweer reclame en dan duurt die reclame ook weer 10 minuten. Heel irritant vind ik dat.


    If you want perfection, buy a Barbie

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Dat doen we ;D
    + met van die grote borden natuurlijk naar de reclame makers gaan O.o

    En vragen, als ze dan toch zo nodig reclame willen maken, dat ze dan leuke reclame maken :Y)

    Haha, nice, maar dan moeten we wel met heel Quizlet. XD Lol. Denk niet dat ze naar 2 meiden gaan luisteren. (': Maar boeiend. Die reclame is superirritant.
    Ze moeten betere reclame maken, like, over lékker eten (en gasten, hehe)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Merte schreef:
    (...)
    Haha, nice, maar dan moeten we wel met heel Quizlet. XD Lol. Denk niet dat ze naar 2 meiden gaan luisteren. (': Maar boeiend. Die reclame is superirritant.
    Ze moeten betere reclame maken, like, over lékker eten (en gasten, hehe)


    Als we maar hard genoeg dreigen luisteren ze wel :Y)
    En anders doen ze maar een leuk liedje in plaats van reclame ;D
    Krijgen we goeie muziek te horen én voor de band/zanger/zangeres is het eigenlijk ook een beetje 'reclame' (Y)


    You’re falling into history.

    Reclame is bijna altijd stom. En het duurt ook zo lang. Op youtube kan je er helaas niets aan doen. Maar op tv bestaat er nog altijd zoiets als veder zappen ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind die reclames stom =O om de kwartier =O en dan heb ik reclame nodig (moet dan naar de wc xD) dan moet ik eerst een half uur tot een uur wachten =|


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you