• Lieve mensjes van Q jullie liggen nog lekker te slapen en ik verveel me zonder jullie... Dus ik wil jullie alles eventjes iets zeggen...
    WORD NOU WAKKER!!!
    Dank jullie wel voor het wakker worden als je dit leest...(A)

    Ik ben al een half uur wakker. En dat op een zondag! o_o Ik was bij mijn bf gaan slapen, maar zij moest ook vroeg opstaan omdat ze vandaag ging snowboarden, dus kwam mijn mama me om kwart voor acht bij haar halen. En terwijl ik dit bericht aan het typen ben, vallen mijn ogen bijna toe. Want veel hebben we niet geslapen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Ik ben al een half uur wakker. En dat op een zondag! o_o Ik was bij mijn bf gaan slapen, maar zij moest ook vroeg opstaan omdat ze vandaag ging snowboarden, dus kwam mijn mama me om kwart voor acht bij haar halen. En terwijl ik dit bericht aan het typen ben, vallen mijn ogen bijna toe. Want veel hebben we niet geslapen.

    in de zomer kun je gewoon niet lekker slapen xD (ik was om half 8 uit mezelf wakker maar ging pas slapen rond 4 uur :S)

    HateOrLoveMe schreef:
    (...)
    in de zomer kun je gewoon niet lekker slapen xD (ik was om half 8 uit mezelf wakker maar ging pas slapen rond 4 uur :S)


    Wow. Dan moet je nu toch erg moe zijn? ;o


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ben al wakker. Eigenlijk al heel lang. Ik werd wakker van een irritante vogel. En nu zit ik hier, en mijn kat zit naast mij. En ik moet liedjes hebben voor mijn verhaal xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Wow. Dan moet je nu toch erg moe zijn? ;o

    mwaa in de zomer slaap ik tog amper xD film nacht gehoude met meseluf xD

    Denmark schreef:
    Ik ben al wakker. Eigenlijk al heel lang. Ik werd wakker van een irritante vogel. En nu zit ik hier, en mijn kat zit naast mij. En ik moet liedjes hebben voor mijn verhaal xD

    welke style? tokio of meer urban pop of tog weer rock of hiphop?

    HateOrLoveMe schreef:
    (...)
    welke style? tokio of meer urban pop of tog weer rock of hiphop?


    Oh dat maakt niet uit, ik schrijf een verhaal, en daarom heen een verhaal. Maar het moet wel in het Engels zijn.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    (...)

    Oh dat maakt niet uit, ik schrijf een verhaal, en daarom heen een verhaal. Maar het moet wel in het Engels zijn.

    waar moet het liedje over gaan (vriendschap, liefde, dood etc)

    HateOrLoveMe schreef:
    (...)
    waar moet het liedje over gaan (vriendschap, liefde, dood etc)


    dat maakt ook niet uit, ik pas altijd het verhaal aan het liedje. Dat is lollig xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik ben net wakker en ik ben nog steeds moe


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg