Lieve mensjes van Q jullie liggen nog lekker te slapen en ik verveel me zonder jullie... Dus ik wil jullie alles eventjes iets zeggen...
WORD NOU WAKKER!!!
Dank jullie wel voor het wakker worden als je dit leest...
-
27 juni 2010 - 8:0927 juni 2010 - 8:13
Ik ben al een half uur wakker. En dat op een zondag! o_o Ik was bij mijn bf gaan slapen, maar zij moest ook vroeg opstaan omdat ze vandaag ging snowboarden, dus kwam mijn mama me om kwart voor acht bij haar halen. En terwijl ik dit bericht aan het typen ben, vallen mijn ogen bijna toe. Want veel hebben we niet geslapen.
If we had not a soul, music would have created it.
27 juni 2010 - 8:23Cloudburst schreef:
Ik ben al een half uur wakker. En dat op een zondag! o_o Ik was bij mijn bf gaan slapen, maar zij moest ook vroeg opstaan omdat ze vandaag ging snowboarden, dus kwam mijn mama me om kwart voor acht bij haar halen. En terwijl ik dit bericht aan het typen ben, vallen mijn ogen bijna toe. Want veel hebben we niet geslapen.
in de zomer kun je gewoon niet lekker slapen (ik was om half 8 uit mezelf wakker maar ging pas slapen rond 4 uur )27 juni 2010 - 8:26HateOrLoveMe schreef:
(...)
in de zomer kun je gewoon niet lekker slapen (ik was om half 8 uit mezelf wakker maar ging pas slapen rond 4 uur )
Wow. Dan moet je nu toch erg moe zijn? ;oIf we had not a soul, music would have created it.
27 juni 2010 - 8:32Ik ben al wakker. Eigenlijk al heel lang. Ik werd wakker van een irritante vogel. En nu zit ik hier, en mijn kat zit naast mij. En ik moet liedjes hebben voor mijn verhaal
Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.
27 juni 2010 - 8:32Cloudburst schreef:
(...)
Wow. Dan moet je nu toch erg moe zijn? ;o
mwaa in de zomer slaap ik tog amper film nacht gehoude met meseluf27 juni 2010 - 8:33Denmark schreef:
Ik ben al wakker. Eigenlijk al heel lang. Ik werd wakker van een irritante vogel. En nu zit ik hier, en mijn kat zit naast mij. En ik moet liedjes hebben voor mijn verhaal
welke style? tokio of meer urban pop of tog weer rock of hiphop?27 juni 2010 - 8:39HateOrLoveMe schreef:
(...)
welke style? tokio of meer urban pop of tog weer rock of hiphop?
Oh dat maakt niet uit, ik schrijf een verhaal, en daarom heen een verhaal. Maar het moet wel in het Engels zijn.Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.
27 juni 2010 - 8:42Denmark schreef:
(...)
Oh dat maakt niet uit, ik schrijf een verhaal, en daarom heen een verhaal. Maar het moet wel in het Engels zijn.
waar moet het liedje over gaan (vriendschap, liefde, dood etc)27 juni 2010 - 8:46HateOrLoveMe schreef:
(...)
waar moet het liedje over gaan (vriendschap, liefde, dood etc)
dat maakt ook niet uit, ik pas altijd het verhaal aan het liedje. Dat is lolligNothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.
27 juni 2010 - 9:38