• Als ik bijvoorbeeld in een nachtmerrie of droom zit, en ik wil eruit, dan denk ik ook gewoon: Ik stop er nu mee.
    Als ik dat dan denk, dan komt er een hele heldere blauwe waterval, met alle tekens van alle sterrenbeelden. Sterrenbeeld van de Vissen komt het meest voor, omdat ik ook een vis ben. En dan word ik wakker. Echt heel apart.
    Heeft iemand ook zoiets of is het gewoon boem wakker?

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Ik word dan meestal boem wakker, of ik word niet wakker.

your eyes are like stars in the night.

Bij mij is het boem wakker, ook al heb ik nooit nachtmerries.

Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

Zodra het écht eng begint te worden, komt er steeds meet wit licht in mijn nachtmerrie en kom ik steeds meer bij bewustzijn, ik voel mezelf dan zo terug zakken naar de realiteit.

If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

Gaaf, lijkt me ook cool (cat) Als ik in de pinarie zit in een droom weet ik vaak zelf hoe ik me eruit kan halen. Soms bid ik in een droom (ik geloof, vandaar) maar vannacht had ik een enge droom en ik zei tegen mezelf: doe je ogen open, dan ben je wakker. En zo geschiedde het ^^ Geen enge draaikolk meer :/

[ bericht aangepast op 26 juni 2010 - 14:51 ]

No growth of the heart is ever a waste

Dat vind ik speciaal :Y). Nou, als ik een nachtmerrie heb, dan zorg ik dat die overgaat op iets positiefs en dan word ik langzaam wakker. Wakker schrikken is niet gezond, dus ik probeer serieus bewust niet wakker te schrikken.

Wie du mir, so ich dir.

Bij mij ligt het eraan hoe diep ik slaap. Als ik heel diep slaap dan kan ik niet zelf uit mijn nachtmerrie komen en schrik ik vanzelf wakker. Maar als ik licht slaap kan ik mezelf wakker maken. Dan doe ik gewoon mijn ogen open en dan ben ik wakker.

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

Ik verstop me dan altijd in die droom. Zoals toen ik eens droomde dat er in mijn tuin iets was neergestort en er weet ik veel wat voor dingen er rondliepen, toen dacht ik 'kruip onder de haag' en toen lag ik daar voor de rest van mijn droom. :')

All was well.

Miauw schreef:
    Bij mij ligt het eraan hoe diep ik slaap. Als ik heel diep slaap dan kan ik niet zelf uit mijn nachtmerrie komen en schrik ik vanzelf wakker. Maar als ik licht slaap kan ik mezelf wakker maken. Dan doe ik gewoon mijn ogen open en dan ben ik wakker.

Never run out of reasons to smile...

Bij sommige dromen weet ik echt zo van, ik ga nu wakker worden. Maar bij nachtmerries schrik ik altijd wakker (gelukkig heb ik er niet veel).

Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

Poseidon schreef:

The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

Ik schrik altijd wakker en ik ben ook vissen qua sterrenbeeld! (krul)

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Poseidon schreef:

Neh dat heb ik niet ;p Weetje wat ook raar is? Als je droomt dat je droomt.. Dan schrik je gewoon 2x wakker o_o Dat heb ik soms weleens.. Dan denk ik in m'n droom "Droom ik?" en dan vervolgens schrik ik wakker in m'n droom en daarna schrik ik echt wakker..

[ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 12:39 ]

"I shut my eyes in order to see.'

Ik kan dat niet XD Ik word wakker wanneer mijn lichaam wakker wilt worden. Maar, ik wil dat wel kunnen -veel nachtmerries >.<-

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Poseidon schreef:

Home is now behind you. The world is ahead!