• Gehe ik lig nu al een half uur in mijn pyjama buiten op de loungebank ik de tuin samen met mijn kat =P

    Het is nu gewoon bijna 1 uur en het is buiten gewoon helemaal niet koud terwijl het op mijn kamer vet warm is! Ö en ik moet er morgen weer vroeg uit voor school :')

    Pff ik denk dat ik vannacht maar hier buiten ga slapen op de loungebank =D
    iemand dat ook wel eens gedaan? (:

    [ bericht aangepast op 25 juni 2010 - 0:48 ]


    dream, dare, fly!

    Een mens eet gemiddeld 1 tot 2 insecten en/of spinnen per week en dat is binnen. Dan zal het buiten wel helemaal veel zijn;O. Niet om je af te schrikken ofzoXD. Ik dacht er ineens aan.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Nog nooit buiten geslapen, maar wel lekker koel met dit weer (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    LALALALALA schreef:
    Een mens eet gemiddeld 1 tot 2 insecten en/of spinnen per week en dat is binnen. Dan zal het buiten wel helemaal veel zijn;O. Niet om je af te schrikken ofzoXD. Ik dacht er ineens aan.


    ieuww per week? Ö
    serieus? :/
    -ik denk dat ik maar weer naar mijn eigen bed ga dan-
    :')


    dream, dare, fly!

    LALALALALA schreef:
    Een mens eet gemiddeld 1 tot 2 insecten en/of spinnen per week en dat is binnen. Dan zal het buiten wel helemaal veel zijn;O. Niet om je af te schrikken ofzoXD. Ik dacht er ineens aan.

    Dat is niet waar, er gaan echt geen spinnen in je mond kruipen ofzo hoor.


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Dat is niet waar, er gaan echt geen spinnen in je mond kruipen ofzo hoor.

    Dat denk jij.
    Er kruipen dus wél spinnen en insecten in je mond wanneer je met je mond open slaapt.
    Je weet niet of je dat doet want in je slaap beweeg je en als je wakker wordt zijn je hersens nog te suf om te weten wat ze doen xd


    Don't be a drag, just be a queen.

    Eh, volgens mij heb ik wel is een keer buitengeslapen. Al was dat echt een paar jaar geleden. (nerd)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ScrapAttack schreef:
    Nog nooit buiten geslapen, maar wel lekker koel met dit weer (:


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    ScrapAttack schreef:
    Nog nooit buiten geslapen, maar wel lekker koel met dit weer (:

    Buiten slapen is chill (:
    Ik heb één keer ergens op het gras geslapen in iemands achtertuin haha :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb een paar jaar geleden weleens buiten geslapen. Was het ook van dat benauwde weer, had ik dat vannacht ook maar gedaan!


    La credenza è una medicina contro il timore

    Haha, ik heb het nog nooit gedaan. Lijkt me wel leuk om te doen. Maar wij hebben 4 lounge stoelen en geen bank :( En in een stoel slaapt niet bepaalt lekker. xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    LALALALALA schreef:
    Een mens eet gemiddeld 1 tot 2 insecten en/of spinnen per week en dat is binnen. Dan zal het buiten wel helemaal veel zijn;O. Niet om je af te schrikken ofzoXD. Ik dacht er ineens aan.


    Haha, dat is per jaar hoor. Er zitten helemaaal niet zoveel insecten en spinnen in je kamer.


    Your make-up is terrible

    Ja, en ik doe het nooit meer.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb heel vaak nachtjes doorgehaald op een station ergens, dus ook buiten (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Buiten nee bedankt dan sta je vol van de muggebeten en dat haat ik :D


    Keep on smiling