• De lezers van 'I found myself in wonderland ...' waren al op de hoogte en hier zijn dus de rollenverdelingen
    xx.

    * Girlfriend Seth
    * Girlfriend Jared
    * Girlfriend Embry
    * Girlfriend Quil
    * Bf of Nabitha who still lives in Ny
    * New bf of Nabitha


    en als iemand nog ideën heeft , ga gerust je gang.

    What i like to know :

    Role :
    Full Name :
    Specie :
    Date of birth :
    Residence :
    Character :
    Appearance / Picture :
    Family :
    Likes :
    Dislikes :


    Het mag uiteraard in het nederlands geschreven worden , ik geef gewoon graag die opdrachtdingen in het engels (A)

    Aan alle lezers , dankje voor je reacties op het verhaal en ik hoop dat jullie nog steeds enthousiast zijn over het verhaal ...en deze rollenverdeling? (flower)

    Xoxo.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 21:46 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    -> Ik heb je titel even aangepast. Er stond Woderland ipv Wonderland.


    I am an idiot, I move.

    Shade schreef:
    -> Ik heb je titel even aangepast. Er stond Woderland ipv Wonderland.


    Ow sorry (A)
    Dankjee
    x.


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Role : Seth's girlfriend
    Full Name : Angelia Lunah McCristal
    Specie :
    Date of birth :
    Residence :
    Character :
    Appearance / Picture :
    Family :
    Likes :
    Dislikes :

    Specie is Soort? En Residence woonplaats?

    Rest vul k morge in, want k ben kapot ;)

    Xx,


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Honduras schreef:
    Role : Seth's girlfriend
    Full Name : Angelia Lunah McCristal
    Specie :
    Date of birth :
    Residence :
    Character :
    Appearance / Picture :
    Family :
    Likes :
    Dislikes :

    Specie is Soort? En Residence woonplaats?

    Rest vul k morge in, want k ben kapot ;)

    Xx,


    Specie is soort en Residence is woonplaats ja (flower)
    Ik had dit rolletje al zowat gereserveerd voor je in m'n hoofd :Y)

    [ bericht aangepast op 25 juni 2010 - 8:14 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Role : Girlfriend Embry/Quil
    Full Name : Romy Laura Johnson
    Specie : (Je bedoelt toch wat ze is he? Want ik ben nog neit geod wakker en op de vertaller vind ik 't ook niet) Een gewoon mens.
    Date of birth : 23/4/1994 (16 of zoiets moet ze dan zijn?)
    Residence : Een klein huisje in La Push. Ergens dicht tegen het strand.
    Character : (Haar karakter?)Romy is een halve jongen volgens de meeste mensen, dat heeft te maken met het feit dat ze eigenlijk op gegroeit is tussen de jongens. Met 4 broers kan je moeilijk anders. Daardoor heeft ze een paar ‘jongens’ dingen mee gekregen. Ten eerste haar humor kan je niet heel meisjesachtig noemen. Ze lacht om veel dingen, maar vooral om de meest idiote dingen die alleen jongens grappig vinden. Voor een grap mag je haar dus altijd wakker maken. Ten tweede houdt ze van voetbal & boksen. Voor dat laatste zit ze op les. Maar voetballen doet ze liever met haar vrienden of familie. En ten derde houdt ze van motor rijden. Ze is waarschijnlijk een van de enige meisjes in La Push die geen schrik heeft om haar handen vuil te maken of er op te rijden. Ze vind dat ze, als ze op een motor zit, een soort vrijheid heeft. Voor de rest is ze arrogant als je haar niet kent. Als je niks voor haar betekent kan je haar ook niet kwetsen. Ze heeft altijd een mening klaar staan, maar ze heeft geleerd om die voor haar te houden. Voor de rest heeft ze ook een luisterend oor en staat ze altijd voor haar vrienden klaar. (Pff die tekst is lang geworden, sorry)
    Appearance / Picture : (Mag 't ook zonder foto? Want ik vind echt geen goede (bloosbloos)) Romy heeft donker bruine haren, iets langer dan haar schouders. Grijze ogen & een donkerdere huid, in de zomer bijna even donker als haar haren (die verbleken dan). Ze is niet echt groot. Ze moet echt op haar tippen staan zodat ze haar lief kan kussen, en dan nog moet hij zich bukken. Ze is niet de magerste maar ze is zeker niet dik.
    Family : Romy heeft 4 broers; 2 ouder en 2 jonger. (Kyle, John Jr., Michael & Paulie). Haar ouders zijn Mary & John Sr.
    Likes : Haar vrienden en natuurlijk Embry/
    Quil. Boksen, voetballen met haar vrienden & met de motor rijden. En muziek, ze kan geen dag zonder.
    Dislikes : Schmink-popjes & mensen die denken dat ze beter zijn dan de rest.


    Live life limitless.

    Role: Vriendin van Quil.
    Full Name: Sandy Mary Jones
    Specie: Mens/Indiaan.
    Date of birth: 16-04-1994
    Residence: In een klein houten huisje in La Push.
    Character: Sandy is erg optimistisch en is altijd vrolijk en ook altijd bereid om nieuwe vrienden te maken. Sandy is erg grappig met haar droge opmerkingen en weet altijd mensen weer op te vrolijken.
    Appearance / Picture: Sandy is een mooie meid die erg erg verlegen uitziet maar dat totaal niet is. Sandy heeft steil en donkerbruin haar dat tot ongeveer borsthoogte komt. Verder heeft Sandy donkerbruine en heldere ogen die mooi passen bij haar licht getinte huid. Sandy heeft een slank tot mager postuur en haar lichaam is ontzettend soepel en lenig. Sandy heeft een Indiaans uiterlijk.
    Family: Sandy heeft 1 oudere broer genaamd Jack. En Sandy heeft natuurlijk haar beide ouders nog, vader Jonas en moeder Maria. Haar familie is behoorlijk arm.
    Likes: Sandy houd erg veel van sporten, vooral van rennen. Bijna niemand kan Sandy bijhouden bij rennen. Verder houd Sandy veel van weerwolven en honden. Ook hou Sandy erg veel van chocolade.
    Dislikes: Sandy houd niet van mensen die denken beter zijn dan de rest. Ook heeft Sandy een grote hekel aan vampieren en jaloezie.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Kawaii schreef:
    (...)

    Specie is soort en Residence is woonplaats ja (flower)
    Ik had dit rolletje al zowat gereserveerd voor je in m'n hoofd :Y)


    K lief jou! (H)

    Zal k hem dan maar verder invullen?(A)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Role : Seth's girlfriend
    Full Name : Angelica Lunah McCristal
    Specie : Wolf
    Date of birth : 15/07/1994 (bijna 16 dus)
    Residence : La Push, vlak bij Strand(A)
    Character : Lief, leuk, aardig, behulpzaam, gek, vrolijk, koppig, eigenwijs, Sportief, houd van feesten, bijdehand, Niet snel verlegen, eerst doen dan denken
    Appearance / Picture :Angel
    Family : 2 Broers en 1 zus en haar Vader, haar moeder is pas overleden
    Likes : Feesten, voetballen, rennen, Film kijken, muziek luisteren en maken, lezen, plezier hebben, gek doen
    Dislikes : Haar zus, bevelen, mensen die de sfeer verpesten, pestkoppen,

    [ bericht aangepast op 25 juni 2010 - 11:32 ]


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Role : Girlfriend Seth/ Jared
    Full Name : Michelle Mia Megan Justice
    Specie : Shapeshifter (ze heeft een bruine/grijze vacht.)
    Date of birth : 17/10/1993
    Residence : eerst het mahaka reservaas maar sinds kort in la push toen ze shapeshifter werd
    Character : Michelle is heel eigenwijs maar ook weer lief ze vind het niet leuk als je haar dingen beveelt en kan soms fel uit de hoek komen. Ze helpt ook graag anderen en vind het niet altijd fijn om shapeshifter te zijn( de meeste van de tijd vind ze het wel fijn)
    Appearance / Picture : michelle heeft best lange bruine haren met een klein beetje slag erin, ze heeft donkere ogen en een slank postuur. en een licht getinte huid.
    Family : ze heeft geen familie meer haar moeder is bij haar geboorte overleden en haar vader is vermoord toen ze net 16 was geworden ( paar maanden geleden)
    Likes : sporten, rennen, auto's repareren,motor rijden, muziek luisteren, voetballen, kickboxen.
    Dislikes : bevelen, sletjes, vampiers.

    Wil je laten weten of ik de rol heb(of neit heb)
    xx

    [ bericht aangepast op 25 juni 2010 - 16:10 ]


    Be yourself, before you forget who that is.

    Role :Embry's girlfriend
    Full Name : Jenna Celin Kendrick
    Specie : gewoon mens
    Date of birth : 13-7-1976 23 jaar dus
    Residence : La Push
    Character : Jenna is lief en betrouwbaar. Haar uiterlijk straalt liefde uit en heeft blauwe ogen. Ze heeft lang licht bruin haar en vind zichzelf goed zoals ze is
    Appearance / Picture :Jenna Celin
    Family : Moeder 47 (Jolie) vader 50 (Jack) en broertje 8 ( Ian)
    Likes : Ze vind de zon fijn en houdt van zwemmen. Ze vind klifduiken leuk en geniet van alles wat een kick geeft
    Dislikes :