• Ik was net naar het ziekenhuis voor de uitslag van mijn CT-scan van mijn oren. Het blijkt dus dat ik er een pobleempje bij heb.
    Mijn trommelvliezen worden steeds slapper dus ze staan niet meer strak. Een strak trommelvlies geluid trillingen beter dan een slap trommelvlies. Dat komt omdat de druk in mijn middenoor anders is dan de druk buiten mjn oor. En als ik gaap, gaan mijn oren 'open' dat hebben wel meer mensen. Maar ik zuig het dan terug via mijn neus en dat is ook slecht, dus moet ik blazen in plaats van zuigen. En dit wordt alleen maar erger, uiteindelijk word ik doof. Maar dat duurt wel even.
    En het buisje met hersenvocht die van mijn kleine hersens naar mijn oor gaat is veel te wijd, dat kan erfelijk zijn.

    Even mijn probleempjes met oren op een rij:
    - Slap trommelvlies.
    - Te groot buisje.
    - Er is iets mis met mijn buis van Eustachius (van je oor naar je keel)
    - Drukverschil is niet goed
    - Platte trilhaartjes


    Your make-up is terrible

    DAt heb ik ook gehad zo'n CT scan, ik heb gaten in mijn trommelvlies gehad waardoor ik niet goed hoorde, maar dat hebben ze verholpen door me te opereren.
    Kunnen ze jou niet opereren dan?
    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Italy schreef:
    DAt heb ik ook gehad zo'n CT scan, ik heb gaten in mijn trommelvlies gehad waardoor ik niet goed hoorde, maar dat hebben ze verholpen door me te opereren.
    Kunnen ze jou niet opereren dan?
    x.


    Ik moet eerst proberen om niet meer te zuigen en dan kijken of beter gaat, is dat niet zo, dan gaan ze andere mogelijkheden zoeken.


    Your make-up is terrible

    <3
    Arme Nikki.


    Life is hard and then we die

    Op welke leeftijd zeggen ze dan dat je doof wordt? Echt balen men ;o Dan kan je nooit meer naar muziek luisteren. Ik zou doodgaan zonder muziek.


    it's so empty living behind these castle walls

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik moet eerst proberen om niet meer te zuigen en dan kijken of beter gaat, is dat niet zo, dan gaan ze andere mogelijkheden zoeken.

    Niet meer zuigen dus. Je moet natuurlijk niet doof worden na een tijdje, ze hebben er vast wel andere oplossingen voor.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Cadillac schreef:
    Op welke leeftijd zeggen ze dan dat je doof wordt? Echt balen men ;o Dan kan je nooit meer naar muziek luisteren. Ik zou doodgaan zonder muziek.


    Rond de leeftijd dat jij je gehoor verliest als je oud bent, ben ik waarschijnlijk wel doof.
    Ja, dat is wel minder. Maar tegen die tijd heb ik als oud wijf toch wel minder met muziek.


    Your make-up is terrible

    Dat is echt super rot. Kunnen ze dat dan niet operatief herstellen?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Oke ik hoop voor je dat het allemaal goed komt.

    mijn zusje heeft het ook en echt heel veel operaties gehad. en het verbaast me sirieus hoe goed ze nu kan horen vergeleken met vroeger. allemaal goede dingen zijn ontwikkeld.


    Some angels have no wings.

    Ik had ook een CT-scan, want ik heb altijd hoofdpijn. Ze keken of er een tumor was, maar die was er gelukkig niet.
    Maar, wel kut voor je, ik hoop dat je nog lang kan blijven horen (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    O.o
    dat zijn ook veel problemen. Ik heb een paar ziektes die je normaal pas krijgt als je 50 ben ofzo.
    Zoals:
    -neersteen(die heb ik al 7 a 8 jaar. Maar hij zit op een andere plek dan normaal dus ik heb geen pijn)
    -Jicht(Dat is een soort reuma)

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 17:45 ]


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it