• Een halfjaar geleden hebben we Louis (mijn konijn) gekocht en dat achter mijn vader's rug om.Dat omdat ik geen konijn meer mocht. Het eerste wat hij zei: dat beest moet buiten. Maar nu knuffelt hij haar ook al haha.
    Nu is het probleem, hoeveel ik mijn konijn ook knuffel, toch is ze eenzaam en vraagt ze constant aandacht. Ook heb ik een vermoeden dat ze nu schijnzwanger is. Ze gooit alle korrels en hooi in haar kooi overhoop.
    Om die redenen wou ik dus een tweede konijn kopen, maar je kan het vast al raden: Mijn vader is er tegen. Hij wilt er niets meer over horen. Morgen gaan we speeltjes halen.. misschien dat dit zal helpen. Maar ik wil ondertussen ook mijn vader overtuigen haha. Al vrees ik ervoor.
    Wie van jullie heeft er konijnen? D:

    Ik heb een konijn. En dat gehups en hyperactiviteit is heel normaal voor een konijn. Dan voelen ze zich niet eenzaam, ze snakken dan gewoon naar erg veel aandacht.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    Ik heb een konijn. En dat gehups en hyperactiviteit is heel normaal voor een konijn. Dan voelen ze zich niet eenzaam, ze snakken dan gewoon naar erg veel aandacht.


    Mhmm, dat is al een opluchting dan D:

    -Konijnen Expert- geen grapje. Maar dan is het een voedster? (vrouwtje) dan moet je er een voedster bij in zetten. Ze kan schijnzwanger zijn maar dan moet ze een nest maken van haar haar wat ze uit haar buik plukt. Ze zijn pas eenzaam als ze zielig in een hoekje zitten en niet eten. Meer vragen mag je me gerust stellen ^^


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Koop een knuffelkonijn =o?


    Life is hard and then we die

    Dat overhoop gooien doet de mijne ook, dat hoort zo ;]
    maar anders koop je een knuffelkonijn. dat hebben wij ook gedaan bij de cavia, omdat die verschrikkelijk irritant deed enzo. Nu is ze een stuk rustiger en het is zó lief als ze ermee aan het knuffelen is! :3 ik denk dat ik er ook een ga kopen voor mn konijn, want die zit heel eenzaam buiten en sinds ze door een hond is aangevallen is ze enorm bang ö


    Destroy what destroys you.

    Konijnen horen ook altijd met z'n 2en te zijn omdat ze anders eenzaam zijn ^^


    -

    Suisse schreef:
    Dat overhoop gooien doet de mijne ook, dat hoort zo ;]
    maar anders koop je een knuffelkonijn. dat hebben wij ook gedaan bij de cavia, omdat die verschrikkelijk irritant deed enzo. Nu is ze een stuk rustiger en het is zó lief als ze ermee aan het knuffelen is! :3 ik denk dat ik er ook een ga kopen voor mn konijn, want die zit heel eenzaam buiten en sinds ze door een hond is aangevallen is ze enorm bang ö


    Ocharm. Mijn konijn gaat altijd de honden van de buren uitdagen aan het hek. Echt grappig om te zien. Maar vanaf mijn hond achter haar aan rent, is het gedaan met spelen voor d'r. Dan moet ik haar altijd van tussen de planten gaan redden xp.
    Zo'n knuffelkonijn, vind je in de dierenwinkel.. of moet is een gewone pluche ook goed?