• Ik had al een topic geopend over een vriendin van mij, die we zogezegd Sheila noemen, die misschien mishandeld kan worden. (zie topic) Nou, we hebben met haar gesproken, maar ze zegt dat er niets van waar is en dat we er niets over moesten zeggen. Dat boeide me niet, ik wou het vertellen maar mijn vriendinnen hielden me tegen. Ze waren bang, als Sheila echt mishandeld zou worden, dat ze Sheila echt te grazen zou nemen. Nu hebben we er niets meer over gehoord. Er was niets meer gebeurd. Maar dan kwam het. Sheila komt naar school met haar voet in het verband en je zag helemaal bloed op dat verbrand. Het bleef gewoon bloeden. Ik vroeg hoe dat kwam en ze zei Dat haar moeder een fles wijn, per-ongeluk, op haar voet had laten vallen. Hoe kun je dat per-ongeluk doen? Damn, ik ga terug met haar praten..


    All this dampness is damp.

    Heel goed van je dat je dat gaat doen. Daar moet echt iets tegen gebeuren zeg!


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Omg. Ik denk dat je er toch goed aan doet om het tegen iemand te zeggen.


    All was well.

    Iemand uit mijn klas werd door haar ouders geslagen, en ze heeft dat uiteindelijk aan mij verteld en ik heb het samen met haar aan onze titlularis gemeld, die het dan weer aan weet-ik-veel-wie heeft gemeld, en die hebben met haar ouders gepraat en ze zijn in therapie gegaan enzo en nu gaat alles weer goed tussen haar en haar ouders. Ik vind dat je groot gelijk hebt dat je het aan iemand gaat melden!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 18:27 ]


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Moet je echt doen! Straks is het te laat en dan heb je spijt! Dus ik ben het er helenmaal mee eens!

    oh wat erg. heel erg goed van je dat je met haar gaat praten, heel erg veel succes!


    It's time to be happy again.

    Ik zou zelfs naar de politie gaan. Maar ik ben ook nogal radicaal.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Reset schreef:
    Heel goed van je dat je dat gaat doen. Daar moet echt iets tegen gebeuren zeg!


    --