Xania Galiatsos is een jonge vrouw met een Griekse afkomst van maar liefst twintig jaar oud. Xania heeft een relatie gehad en die relatie is sinds kort beëindigd door nare omstandigheden. Xania heeft behoefte aan afleiding, en die vind ze. Ze besluit samen met haar vader naar Zuid-Afrika te gaan, waar in volle gang het wereldkampioenschap voetbal word gevierd. Verschillende landen over de hele wereld streden al voetballend tegen elkaar. Xania is een meisje dat niet echt belangstelling heeft voor voetbal, maar het helpt haar wel om aan andere dingen te denken dan aan haar ex-vriend. Maar dan raakt de Griekse voetballer Georgios Samaras in contact met Xania en begint de strijd. Georgios raakt stapelverliefd op Xania en kan haar niet uit zijn hoofd zetten. Hij zal en moet haar zo vaak zien als hij wilt.
Wie zoek ik?
Hoofdpersoon: Griekenland
Verloofde van Cristiano Ronaldo: Portugal
Vriendin van Sergio Ramos & later vriendin Xania: Argentina
Vriendin van Keisuke Honda: LunaLight
Vriendin van Robin van Persie: Damonisme
Vriendin van Joe Hart: Maserati
Vriendin van Fernando Torres: ImNotOkay
DIT ZIJN DE ROLLEN VOOR EVEN. IK HEB DE GESCHIKSTE UITGEZOCHT EN ALS IK MEER NODIG HEB, VOEG IK DIE ER LATER MISSCHIEN NOG AAN TOE
Wat moet ik weten?
Naam:
Afkomst:
Geboorteplaats:
Karaktereigenschappen [uitgebreid]:
Extra [Zoals hobby's]:
Titel voor het verhaal:
En de eisen voor de foto en naam: Ik moet kunnen zien uit welk land je komt. Dus het liefst een plaatje van iemand met een T-shirt aan met de vlag van je land erop. En als je een Spaanse afkomst hebt, bijvoorbeeld Spaanse naam.
Ik kiest niet de eerste die zich aanmeld maar gewoon simpelweg de beste!
[ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 12:02 ]